#1 Skrevet August 9, 2009 I B7'en min har jeg ett ikon til venstre for klokken, som er av en antenne. Noen som vet hva den er til for? Eneste forskjellen jeg har merket etter at den kom på, er at handsfree over bluetooth fungerer (det fungerte ikke i starten, men fungerer nå, vet ikke om det er relevant til antenne ikonet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2009 er vanlig det. hvis du ikke hadde hatt det og det f.eks så er det skifte til sommer tid eller vintertid så hadde det ikke blitt gjort om du ikke hadde hatt den antennen der. er noe med noen radio signaler som den tar inn tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2009 Det er "atom-klokken" i Tyskland, bilen tar inn signalet og justerer tiden selv. Husker ikke hvor den antennen ligger, men et sted der nede hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2009 Takker, da vet jeg hva antenneikonet var til for! Nyttig funksjon for oss som ikke gidder oppdatere alle klokkene 2 ganger i året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60063&highlight=braunschweig Står en forklaring litt nedpå. Om dette symbolet vises i bilen din, så betyr det at klokka i bilen har blitt oppdatert en eller annen gang de siste 96 timene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...