Anbefalte innlegg

Har en 95 mod polo med abs lampe som lyser , har tatt diagnose og fikk feil på hjulføler høyre bak , har skiftet føleren og slettet feilkoden men abs virker ikke og lampe lyser fortsatt , har også kontrollmålt alle følere med scoop , og sjekket sikringer og kontakter osv , har tatt diagnose på nytt men det ligger ingen feilkoder i systemet . Er det noen som har en ide om hvor feilen kan ligge ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er føleren trykket langt nok inn? eventuelt for langt? bare en tanke.. fikk feilmld på min da jeg ikke hadde trykket den ordentlig på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er føleren trykket langt nok inn? eventuelt for langt? bare en tanke.. fikk feilmld på min da jeg ikke hadde trykket den ordentlig på plass.

Ja alle følerne er i orden og er riktig festet , begynner å lure på om det er styreenheten som har tatt kveld , har hørt at dette er en svakhet .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da burde du lete etter feilkoder med vag-com ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du riktig bremseveskenivå? Ikke for mye og ikke for lite.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du riktig bremseveskenivå? Ikke for mye og ikke for lite.

Ja det er korrekt nivå i beholderen , men den røde varsellampa for væskenivå og håndbrekk lyser sammen med abs lampa , og det ligger ingen feilkoder i systemet , håper på flere tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjørt med bilen etter sensorbytte? Hos meg (Golfen) kjørte jeg noen hundre meter etter sensorbytte før ABS-lampa slukket og ABSen virket.

Eller hva med ledningen fram til kontaken?

Eller også defekt sensor i bremsevæskebeholderen? Denne kan vel kortsluttes med binders el.l . for å test (ta ut ledningen og kortslutte i kontakten)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.