#1 Skrevet August 10, 2009 hva skal til for å få 18" på jetta 90mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2009 att du har dekk dim som er innenfor rulle diameteren, for eksempel 235/30-18 eller 205/35-18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2009 tenkte mest på karosseri messigt mener og ha lest en plass at en må bruke slegga litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2009 Du må nok regne med valsing.....skal du slippe unna mye subbing bør du kjøpe 215/35-18 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2009 Kompis av meg har 215/35-18 på jetta II og denne er lav. Her er det valset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2009 tenkte mest på karosseri messigt mener og ha lest en plass at en må bruke slegga litt Spørs jo hvor mye du skal senke, bredde på felg og dekk, innpress etc etc. Kom med litt mer kjøtt på beina, lettere å svare på slike spm når du har mer enn bare diameteren på felga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2009 takk for svar har egentlig ikke noen ide vilke felger jeg skal ha på bilen men får se hva det blir når jeg får solgt en bil eller to men hvilket bredde og et funker i den dimmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2009 For å unngå mest mulig subbing ville jeg gått for 7½/8x18 med innpress rundt 30-40. Men hvorfor 18"? Har du sett bilder av hvordan dette ser ut på en MK2? Gå heller for 16", eller maks 17" hvis det er store felger du er ute etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2009 okai takker. jeg har sett bilder av 18" og en kammerat har 17" så jeg vet hvordan det ser ut;) så jeg tror nok det blir 16x9 etterhvert;) men takker for svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2009 DOONT DO IT!! blir bare så jævli jalla mk2 biler passer ikke til så store felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2009 Du må nok regne med valsing.....skal du slippe unna mye subbing bør du kjøpe 215/35-18 dekk. Hvorfor ikke 205/35 18 fra Toyo når man først setter på for store hjul? Eller 225/30 18 fra BF Goodrcih som er enda mindre, men som sikkert likevel gir mer problemer pga bredden... Jeg ville vurdert en 17 toms felg med 195 eller 205/40 og heller senket litt mer, men det kan kanskje gå med 18 tom også. Vento har vel noe større hjulbuer enn Jetta II og der er 215/35 18 i grenseland for hva som er problemfritt, gir endel subbing når man senker det som trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...