#1 Skrevet August 10, 2009 Hentet en oem R32 frontfanger til Golf IV her om dagen og det fulgte med litt tilbehør. Håper det er noen kloke hoder som vet hva dette er og hvor de evt skal være. Har søkt frem delenr på nett og funnet betegnelsen (på tysk) på de forskjellige men fortsatt litt usikker. Øverste del på bildet 1J0 805 962 F Midterste deler 1J0 807 723 D (left) 1J0 807 724 D (right) Nederste deler 1J0 806 569 1JO 806 570 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2009 midterste del og nederste ser ut som "festebrakketter" til støtfangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2009 Nederste delen skal hvertfall festes i nederst i hjulbuen din. Slik at skruene passer overnes med hvor mye fangeren bygger ut i forhold til OEM. De andre har jeg ikke peiling på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2009 Øverste del er en del som står mot radiatoren, ett slags scoop, som hindrer lufta i å gå andre veier enn gjennom radiator. De to midterste klarer jeg ikke se hva er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2009 De to misterste er kansje luftstyring på sidene av radiatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2009 Nederste delen skal hvertfall festes i nederst i hjulbuen din. Slik at skruene passer overnes med hvor mye fangeren bygger ut i forhold til OEM. De andre har jeg ikke peiling på.. Nederst på innerskjermen mener du? Nærmest bakken. Øverste del er en del som står mot radiatoren, ett slags scoop, som hindrer lufta i å gå andre veier enn gjennom radiator.De to midterste klarer jeg ikke se hva er.. Hvor skal denne festes Frode? Midt på fangeren eller underst? De to misterste er kansje luftstyring på sidene av radiatoren. De midterste tror jeg er støtter til lyktespylere. Etter litt søking på google. Da får jeg håpe jeg får på alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2009 Nederst på innerskjermen mener du? Nærmest bakken. Det jeg mente ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2009 Nederst på innerskjermen mener du? Nærmest bakken. Hvor skal denne festes Frode? Midt på fangeren eller underst? De midterste tror jeg er støtter til lyktespylere. Etter litt søking på google. Da får jeg håpe jeg får på alt Og det stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...