#1 Skrevet August 10, 2009 hei : ) det har kommet noen flekker med rust på høyre fram dør på min A6. og derfor må jeg ta av døren for å lakkere opp igjen, ser at jeg må skru av de festene som døra er festet i, men fra døra til bilen går det kabler, til vindus heis osv, hvor ender disse inne bilen? kan jeg da koble de fra bilen eller må jeg ta alle kablene ut av døra?. Takker for svar : ) Mvh: Bjørn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2009 Søk litt i denne spalten så finner du muligens ut at det fortsatt er rustgaranti på bilen og at det derfor er mulig at du får hele jobben dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2009 Jeg hadde nettop min 99 mod a6 hos møller pga rustgaranti, rust bak de nederste listene. Men skal du ha av døra finner du sikkert en kontakt i a/b stolpen hvist du tar bort gummigjenomføringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2009 (endret) Okei, skal se etter den kontakten får, det ikke på garanti, pga at det skylles skade.... Takk for svar Edit: problem løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...