#1 Skrevet August 10, 2009 (endret) Da inntar vi Pizzanini i Horten kl 18.00 torsdag 20. Programmet blir: -Pizza -Øl/brus -planlegging for rudskogen treffet -juging MØT OPP:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2009 Ja.. Og alle som skal på rudskogen har 'så himla mye å få ferdig før de skal avgårde' så de rekker ikke å komme dit heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2009 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2009 Ja.. Og alle som skal på rudskogen har 'så himla mye å få ferdig før de skal avgårde' så de rekker ikke å komme dit heller? Slike frekkheter vil jeg ha meg frabedt! Kan ikke huske å ha sett deg lufte skuta di på noe bane.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2009 Ja.. Og alle som skal på rudskogen har 'så himla mye å få ferdig før de skal avgårde' så de rekker ikke å komme dit heller? Av denne grunn tar vi pizza'n uka før treffet: vinke : Så da blir ikke Martin hindret når han bytter dempere kvelden før:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2009 Har byttet skif på jobben så jeg rakk ikke forrige ordinære pizzatreffet. Men kommer på dette ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2009 (endret) Av denne grunn tar vi pizza'n uka før treffet: vinke : Så da blir ikke Martin hindret når han bytter dempere kvelden før:p Til orientering holer jeg på med demperbytte nå... Tar helst turbo bytter kvelden/natta før treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2009 jeg kan ikke for girkassa i golfen er rast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2009 Jeg stiller opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2009 hoy, denne dagen skal jeg komme, rak ikke forgie møte ;=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2009 jeg kan ikke for girkassa i golfen er rast! Da kan du jo bare ta en annen bil. er ikke vanskelige vi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2009 Jeg kommer om Kristoffer stiller veien utenfor huset til disposisjon igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2009 Hvis du foretrekker den, så skal ikke jeg være vrang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 18, 2009 Da kan du jo bare ta en annen bil. er ikke vanskelige vi;) lett å si i teorien men ingen av bilene jeg har hatt nå har vært i god nok stand MEN henta bil i natt så regner med å kommme kan røpe såpass mye at det er en audi fra 90 tallet: rolleyes og NEI, i motsetning til mange andre i klubben så kvitter jeg meg ikke med golfen av den grunn;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2009 Alle klare for litt mat/drikke/røverhistorier etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2009 Jepp!! (Hvis det skulle være noen tvil om at vi kommer..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2009 Æ kjem..! Med bilen i delvis "prosjekt-tilstand".. (Som alltid).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2009 Veldig trivelig å treffe både nye og gamle medlemmer igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...