#1 Skrevet August 10, 2009 (endret) Etter at bilen stod stille i en uke med kraftig regn, vil den ikke starte. Den får gnist, bensin, sikringer er ok og timingen ser nogenlunde riktig ut! Det er tørt rundt om i motorrommet. Ser ingen fuktighet rundt fordelerene og luftfilteret er knusktørt. Bilen ville heller ikke starte på startgass. Jeg vet jeg burde sjekket om det er fuktighet inne i fordelerlokkene, men det er utrolig trangt bak der. Så har ikke gjort det pga. ser tørt ut rundt. Skal prøve å få kjørt en diagnose på den med VAGCOM. Men har noen her ett tips om hva det kan være? Vet at dette blir et skudd i blinde for dere. Men skrik ut om det er noe jeg kan måle på, evnt. tips til sansynlige feilkilder. Syns det er rart at det plutselig ikke er liv i den. Har aldri hatt problemer med den. Det eneste er at den sloknet av og til når jeg tok den i Drive. Ellers har den gått som en klokke! Takk for all hjelp! Mvh Eirik Øygarden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 Bumper denne i håp om at noen har noen innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2009 Jepp. Da var det gang i bilen igjen! Jeg ble lurt av den gode gamle kondensen. Kondens i bensintilførselen en eller annen plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...