#1 Skrevet August 10, 2009 (endret) Vi drar i gang en bestilling av lokallags t-skjorter. De blir svarte med trykk på bryst og rygg. Pris blir 200,- og da drypper det litt i lokallagskassa som vi igjen kan nyte godt av ved en senere anledning:) Det er også mulighet for å få trykt navnet sitt på brystet, det vil koste 50kr ekstra. skriv i tråden om du skal ha med fullt navn eller uten navn. Bare å legge inn bestilling med en gang, for vi prøver å få dette klart litt fort. Bare å skrive i tråden str og antall så prøver vi å få til dette før Rudskogen. Edit: Da setter vi frist for bestilling til Mandag 17. aug kl 20.00 Så rekker vi å få disse før Hovedtreffet på Rudskogen Betaling senest torsdag 20. aug. De som ønsker å overføre til kontonr kan sende meg PM. Husk at det kan ta noen dager over bank. Og jeg må ha betaling på konto torsdag kveld. Thomas B. Helleve---------XL 2stk med navn Betalt Jon Olav Blom----------- ---XL 2stk med navn Betalt Kristoffer Johansen--------XL 1stk med navn Betalt Kristine Strange------------M 1stk med navn Betalt Martin Pettersen-Dahl-----XL 2stk med navn Betalt Chris - William G. Rønning-M 1stk med navn Betalt Nicolas Sørum--------------XL 1stk med navn Betalt Heine Sørensen------------M 2stk 1stk med navn Betalt Morgan Helmen------------XL 2stk med navn Betalt Cato Andersen-------------XL 2stk med navn Betalt Svein Willy Pande---------M 1stk med navn Betalt Kristian Bleken------------XL 1stk med navn Betalt Dag Dekkerhus------------XXL 2stk med navn Betalt Joakim E. Ellefsen--------XL 2stk med navn Betalt Erik H. Tetlie--------------M 1stk med navn Betalt Anders Pettersen-Dahl----M 1stk med navn Betalt Terje Tintin Tinnion------M 1stk med navn Betalt Glenn Thomas Johansen--XXL 1stk med navn Betalt Kenneth Rodal-------------L 1stk med navn Betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2009 x2 small til meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2009 1 stk. høy og tynn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2009 Tek 2, en i ekstra rund, og en i middels. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2009 2 xl til me... Blir det mulighet for navn på de som vi snakka om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2009 1 stk. høy og tynn Du får skrive hvem str du skal ha. Jeg gidder ikke gjette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2009 2 xl til me... Blir det mulighet for navn på de som vi snakka om? Joda det kan vi få til. Prisen blir da lagt til med 50kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2009 (endret) hmm, da må vel det bli Medium det da. Navn hadde vært stilig. Holder med fornavnet: Chris - William 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2009 1 stk xl med navnet Nicolas,S ;=) hadde vert konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2009 2x M til meg (uten navn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2009 Hmm... Sover alle: klø : Bare å komme igjen å bestille: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 11, 2009 (endret) 2stk XL med navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2009 Hmm... Sover alle: klø : Bare å komme igjen å bestille: vinke : Vi sover ikke!!! Vi jobber, klokket inn døra 22.45 idag....og flere sene kvelder blir det!! Sånn er det nå en jobber for Jeg tar 1 stk medium med "Pander's" på brystet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2009 1stk "julemiddagstørrelse" med navn til meg. (XL).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2009 Bare å komme igjen å bestille: vinke : Vel, jeg bestiller 2 stk i str LS - Latterlig Stor Dersom du ikke har det tar jeg 2 stk XXL med navnet "Dag - Buddha" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 13, 2009 Morgan Helmen --------- XL 2stk med navn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 13, 2009 Jeg mener vi går for folk sitt reelle navn og ikke div kallenavn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 13, 2009 Hva? Får jeg ikke ha "Pølsa" på min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 13, 2009 hehe sorry pølsa. Skal ringe i morra og høre med de hvor lang tid de trenger for å få laga dette, så vi kan sette en frist for de som vil bestille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 13, 2009 Hva? Får jeg ikke ha "Pølsa" på min? Dette syns jeg du bør ta en god halvtime å sy på selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 13, 2009 Ikke kallenavn?? DA lager jeg egen T-shirt....maktsyke mennesker ass!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 13, 2009 Fortsatt mulighet for å bestille? Har vært på ferie så har ikke sett dette før nå. Vil ha 2 stk XL med Joakim E. Ellefsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 14, 2009 Da setter vi frist for bestilling til Mandag 17. aug kl 20.00 Så rekker vi å få disse før Hovedtreffet på Rudskogen. Betaling må skje til meg så fort som mulig. Om noen vil overføre på nettbank kan jeg sende kontonr. Edit: Svein Willy: skal du fortsatt ha tskjorte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 14, 2009 Hvordan ser trykket ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 14, 2009 Hvordan ser trykket ut? Liten klubblogo på brystet, evt med navnet ditt under. Stor klubblogo på ryggen, med Vestfold lokallag under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...