#1 Skrevet August 10, 2009 jeg sliter med ei sikring som ryker bare jeg slår på tenninga skjønner ikke hva det er som gjør dette ryggelysa bak virker, diffsperra virker, kjørekomp virker, autocheck virker men fortsatt så ryker sikringa. når jeg da slår på tenninga så virker ikke lyset i bryterne på midtkonsollen, lyset til utetemp og lyset i autocheck lyser heller ikke, men når jeg tar funksjonstest på autocheck, så lyser det i noen sekunder før lyset slukker. Men testen fortsetter fordi... noen som har tips til hva som er galt ? bildet under er av det som er til sikringa som ryker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2009 skjønner fortsatt ikke dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2009 her er det 2 bilder om det er til noe hjelp. har ikke funnet ut av dette med sikringa enda, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...