#1 Skrevet August 10, 2009 (endret) Noen MegaSquirtere her som kanskje vet/kan gi tips om hvorfor ikke MS vil trigge dysene når jeg drar på starteren? MegaTune's Pulse Width 1 -måler står når jeg skrur MS av og på igjen på 3.900mSec, og når jeg drar på starteren, så detter den ned til 0, og der står den så lenge jeg kinner. Flood clear er off hele tiden. Jeg får liksom ikke noe liv i motoren før jeg kjører en Injector test, pulser jeg dysene 20 ganger, får jeg litt respons fra motor, og den har lyst til å fyre, så jeg er jo ikke så fryktelig langt unna oppstart for å si det slik, det er jo godt med lys i tunnelen nå Fyrer coilen fra hallgiver og fordeler med 5 vinduer på en 1B 10vT -motor. Alle .msq -filene mine kan sees her, iaf de jeg laster opp hit. (Blir vel mange av dem her fremover til jeg har bilen gående slik jeg vil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 Jeg tror jeg vet hva som er feil her. Injection Timing Delay (InjStart): This is a user input in percentage after tach pulse for when to start an injection, and users can tune this to optimum. It is a value that is a percentage of the number of degrees between injection events: Den står konfigurert til 0, da vil den jo naturligvis ikke trigge dysene, men hva slags verdi skal stå her på en femmer-motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 Oppdaterer denne tråden for Terje jeg.. Feilen i han sitt tilfelle var en dårlig lodding på MAP-sensoren inni MS (sensor type mapdaddy). Hjernen fikk da beskjed om at MAP var på 4.41 bar? Etter en lodding så viste den riktig. Mao. problemet løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...