Anbefalte innlegg

Jeg har på hånden et sett med porsche cup felger i 18" med bredde på henholdsvis 8,5 og 10"..

Hvilket ET må jeg ha og hvilken dekkdim må jeg ha for at dette skal bli bra? Mener på at felgene har ET52 på alle, så jeg må ha adapter, men er ikke sikker på hvilken tykkelse disse må være. Fant ut at H&R har bredde på 15 til 44 mm, men tviler på at det blir aktuelt med noe mer enn 15-25mm for mitt vedkommende.

Hva tror folket?

n574095548_531168_5267.jpg

n574095548_531184_4572.jpg

Dette er de aktuelle felgene.

Hva heter disse felgene egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel og være artec felger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget mulig.. Tror de heter porsche twist på grom språket:p Er orginale porsche felger..

Ingen som vet åssen ET som er best å kjøre med på 10" felg på audi b5 avant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget mulig.. Tror de heter porsche twist på grom språket:p Er orginale porsche felger..

Ingen som vet åssen ET som er best å kjøre med på 10" felg på audi b5 avant?

Hvis det er ET52 på både 8,5 og 10 toms felgen, så er det egentlig kun 15mm spacer som anbefales, gir da ET37, noe som vil se bra ut foran, mens bakfelgen kommer endel utenfor skjermen. Kan se ok ut, men jeg tviler litt siden dette karosseriet ikke tilsier så mye forskjell på felg foran og bak som 1,5 tomme (bakfelg stikker 19mm lengre ut). Hvis man er innstilt på litt valsing så kunne man kanskje brukt 20mm spacer foran og 15mm bak...

Ville testet hjula først og vurdert etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" bak burde gå bra om du legger på 205/40/18 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runar: Ja, det er det jeg også tenker på.. Men må nesten se det an.. Lurer på om jeg bare skal sløyfe hele greia, for jeg er usikker på om jeg har lyst til å kjøre på så brei felg bak.. Men i og med at de står på en s3 nå, så burde de jo gå på min da.. Men må nesten se.

Audun: Ja, det er klart, men kan jo ikkje kjøre med 195 på framfelgen da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg sa på MSN her en kveld,det er det staget som går over hjulet bak som er problemet. Husker vi prøvde mine 996 Turbo-felger på konebilen til Ole Johnny. Mener på det var ET40 å det tok såvidt inni fjæra. Var så trangt imellom det staget og dekket du knapt fikk et sigarett-papir imellom. Å da var hjulet såvidt innenfor. Det var med Nankang 255/35 18 dekk som jo er meget smale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å finne meg noen titangrå rs4 II felger tror jeg.. Men MÅ prøve å se åssen det blir med disse felgene på bilen uansett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok bedre plass på S3'n enn S4'n. Så tror nok felgen blir stikkende litt utenfor. 225/35 er fin dimmensjon om du har fryktelig dårlig plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.