#1 Skrevet August 11, 2009 OK dette er kanskje litt rar forespørsel, men er verdt et forsøk... Til Rudskogen-treffet må jeg desverre sende vekk mitt eget Nikon-kamera. Skulle egentlig låne utstyr av Gry K. mens hun selv kjørte, men det ser ut som det blir litt vanskelige å gjennomføre. Skulle gjerne få tatt endel kjørebilder med eget objektiv for å legge på ableitet, og lurer derfor på om det er noen som kunne tenke seg/har muligheten til å låne bort et kamerahus for en dag eller to. Kan jo hende vi har noen lykkelige Nikon-eiere som skal kjøre selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2009 Du har fått svar i trefftråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1735498post1735498 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2009 Jada, har avtale på plass jeg nå. VELDIG snilt forøvrig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2009 Det er bra, da stenger jeg tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...