#1 Skrevet August 11, 2009 Hva sier folket? Vurdere å montere et sett med 50w HID H1 i mine langlys. Kjører mtec sitt sett i nærlysene og disse er suverene, men koster en god del. Vurdere å bare kjøre et sett fra VVME, men er usikker på hvordan disse settene er i forhold til treghet og slikt da det sikkert blir en del dimming av og på.? Noen erfaringer ute å går? Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 VVME sine sett er treige som nøkken når man slår de på. Det funker fint å blende de av/på, men om du ikke bruker dem på en stund (gassen er helt kald) kan det ta en stund før de slår seg helt på. Det er forøvrig sant med de fleste xenongreier, men merker enorm forskjell i kvalitet fra OEM A6 07' og vvme altså.. Tenker å prøve meg på det gruppekjøpsgreiene av Eurovision HID som ligger i gruppekjøpsseksjonen jeg.. til tåkelysene mine. Lurer i grunn på å bytte ut vvme-greiene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2009 Ok. Får se hva jeg går for. Er bare så fryktelig billig de VVME settene. 70$ for et sett 55w er jo helt ok. OEM gjør det vell på en litt annen måte. Der er det vell ikke en ny pære som tennes når langlysene kommer på.? Bi-xenon. Noen andre med erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2009 Hva sier folket? Vurdere å montere et sett med 50w HID H1 i mine langlys. Kjører mtec sitt sett i nærlysene og disse er suverene, men koster en god del. Vurdere å bare kjøre et sett fra VVME, men er usikker på hvordan disse settene er i forhold til treghet og slikt da det sikkert blir en del dimming av og på.? Noen erfaringer ute å går? Eirik VVME sine er trege til å komme seg ja.. tror det går 10 sek før man har 100% effekt!! Helt vanvittige billige da.. Finnes det noen andre billige alternativer med bedre kvalitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...