#1 Skrevet August 11, 2009 Grunnet ferie har ikke jeg fått lagt inn treffdag, men det er i alle fall lokallagstreff i dag kl 1900 på samme plass som vanlig. Jeg kan desverre ikke komme. Men lover å komme sterkt tilbake senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 eg tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2009 Tar turen eg og regne eg me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2009 Jeg kommer idag:) hadde tidlig vakt så da når jeg ned:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2009 Er på jobb i skrivende øyblikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2009 Er på jobb i skrivende øyblikk Du er ikke alene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2009 Var det dårlig oppmøte eller? Jeg leste det ikke tidsnok.. Men kommer garantert på neste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2009 Dette fikk eg ikkje med meg Holdt på å gjøre meg klar til dette: http://www.havsportveka.no Her må alle som har interesse for havsport være med, eller for de som kunne tenke seg å prøve litt forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...