#1 Skrevet August 11, 2009 Har lest litt men ikke funnet ut noe spesifikt nummer på plugg. Hva kjører dere på og hva mener dere om denne http://webshop.nordicturbo.dk/products/productinfo.aspx?productid=1910&MenuItemID=133 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 NGK BKR7E burde fungere supert pluss at de er billige. Jeg bruker disse på min vr6 turbo, pluss har brukt dem på 1,8T med chip osv. Mange andre i usa osv som bruker di også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2009 Bruker rs2 orginal plugger til min 1.8t på over 400hk de koster en del da men.. tror det skal gå fint å kjøre på orginal plugger faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2009 takker for gode svar.Skal da prøve noen av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...