#1 Skrevet August 11, 2009 Hei ! Vi skal fjerne en bærevegg for å utvide soverommet vårt (slå sammen to rom). Er det noen som kan anbefale et bra firma i Kristiansandsområdet ? Det er ikke noen vanskelig jobb, men siden det er en bærevegg vil jeg gjerne bruke en proff, i tilfelle det blir noen problemer. Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2009 Ingen som har noen gode forslag ? Det er jo ikke noe problem å finne et firma på gulesider, men det hadde vært fint med noen referanser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2009 (endret) Glen Sordal, Sordal bygg AS. Har gjort mye på huset vårt. Veldig flink kar. Kan treffes på tlf 99373273 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2009 Glen Sørdal, Sørdal bygg AS. Har gjort mye på huset vårt. Veldig flink kar. Kan treffes på tlf 99373273 Takk for det Skal prøve å ringe ham når jeg kommer til Kristiansand igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2009 Glen Sordal, Sordal bygg AS. Har gjort mye på huset vårt. Veldig flink kar. Kan treffes på tlf 99373273 Hyggelig kar på telefon, men nå har vi avtalt 2 ganger at han skal komme og kikke på jobben - uten at han dukker opp. Begge gangene var det avtalt tidspunkt, og den første gangen gangen ringte han dagen etter og beklaget at han hadde glemt det..... Etter den siste avtalen har jeg ikke hørt et ord..... I mine øyne er denne karen USERIØS. Jeg kan ikke sitte hjemme i mange timer og vente på noen som ikke dukker opp...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2009 Olav Finsådal kan du kontakte på 99429916 Han bruker jeg og er veldig fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2009 få fatt i 4 doka støtter. Stemple opp på hver side. Fjern veggen. Sett inn en H bjelke av stål. Sett under 2 stk 4 X 4 på hver side. Senk ned doka støttene... Lykke til... Dette er så enkelt at selv far klarer det... :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2009 Kommer for an på det er gulv på grunn, eller et etasjeskille Jeg hadde ikke stemplet opp for mye uten å vite hva som er under, for ikke å snakke om søylene :-) Kommer også an på spennvidden av drageren, ofte blir det finere med limtre synes jeg da. Hvis en ikke føler seg sikker så lønner det seg å snakke med fagfolk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2009 Takk for tips, men det kan se ut som jeg får hjelp av en i klubben til denne jobben + litt annet "småtteri" i huset. Vi må bare bli enige om betingelsene . Jeg blir sikkert lurt trill rundt (ironi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...