#1 Skrevet August 11, 2009 Etter jeg monterte 2004 mod speil på min 2001 passat 3bg så har det oppstått et problem som jeg mener ikke var der før. når jeg regulerer venstre speil, så ruguleres også høyre siden. Men skal jeg regulere høyre ,reguleres bare høyre. Noen tips? Noen med akte skal kan sjekke om det er forskjellige brytere for speilregulering på 04/01 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 Det er meninga det, slik at du justerer først venestre, og så høyre. Deretter om du bytter fører, trenger du bare justere venstre, og da skal høyre bli tilnærmet riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2009 Det er meninga det, slik at du justerer først venestre, og så høyre.Deretter om du bytter fører, trenger du bare justere venstre, og da skal høyre bli tilnærmet riktig såpass.. men mener det ikke var slik før med de gamle speilene!? Men det er altså sånn det skal være da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...