#1 Skrevet August 11, 2009 Da har carofnorway hatt sitt første treff Kjempe takk til Thomas Moen for flotte bilder og arrangør av treffet Link till flere bilder : http://s915.photobucket.com/albums/ac359/carsofnorwaydel1/Carsofnorway%20Treff/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2009 Stilige greier, LAsse sin s6 jeg ser? og gjerne mere info om den b7en med carline hjuelene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2009 Mye pent her ja Info om den kvite coupe quattroen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2009 Er nok lasse sin ja...ligger mere info om B7 på carsofnorway.com, og info om coupe`n og S6 skal jeg få lagt ut så fort jeg kommer hjem fra syden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2009 Meget fet den B7en med Carline, møtte den i Kristiansand i fjor sommer - lå vel også ute for salg for en tid tilbake her på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2009 Den kvite coupen var min for et par uker siden.. angrer litt på at jeg solgte den kan man si!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2009 hehe det tror jeg på, men er jaggu fin nye bilen din og!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2009 Syyyykt skamfeit den S6en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2009 (endret) x2, nice s2 d:-) Men var ikkje å sjå på treffet.. E ikkje så langt fra øvre å ned.. S6`en kommer kanskje muligens til salgs trur eg.. men litt att og fram trur eg:-) Blir forhåpentligvis der den er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...