#1 Skrevet August 11, 2009 (endret) ja, høysessong for utstillingstreff nå. Lurer på om noen er med på turen inn til oslo lokallag for utstillingstreffet demmes førstkommende lørdag???? For dem som ønsker og slå følge på felleskjøring så prøver vi klokken 0730 TELEMARKSPORTEN Jeg er og nå på 4696 5434 innslipp klokken 10.00. Må ha avreise porsgrunns disriktet ved 0730 tiden nesten da siden det alltids er noen som vil vaske biler.... Noen som joiner???? regner med jeg tar turen. Gi lyd om fler ønsker så setter vi opp felleskjøring. mer info her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=160220 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 Når på dagen ca trur du vi er tilbake igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2009 1400 er premieutdeling. så drar derfra ved 1430 sikkert.... tipper er i porsgrunn ett sted rundt 16.30-17.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2009 jobber desverre Så blir å prøve å få med meg drammen eller søndagen på rudskogen(jobber fre/lør).. MÅ ha med meg et treff før sesongen er slutt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2009 Jeg skal, bare jeg får barnevakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2009 Første post oppdatering !!!! Si ifra om noen er med !!! Jeg er og nå på 4696 5434 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2009 Er klar for oslo tur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2009 Jeg jobber ikke, og sjef/styreleder/seniorrådgiver/seksjonssjef/administrerende direktør/leder for fritids og forbrukskoordinering (dvs: dama) jobber. Her er det absolutt mulighet for at jeg KAN ta meg en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2009 Jeg jobber ikke, og sjef/styreleder/seniorrådgiver/seksjonssjef/administrerende direktør/leder for fritids og forbrukskoordinering (dvs: dama) jobber. Her er det absolutt mulighet for at jeg KAN ta meg en tur. da snakkas vi på telemarksporten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2009 Da har jeg ikke bil jeg kan bruke innover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 14, 2009 Jamen da er jeg med! Men problem har oppstått! Jeg står hjelpesløs i Porsgrunn med skiltet tapet i vinduet. Noen som har borrelås eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2009 Takker for turen gutter: vinke : Hyggelig og møte Kenneth også som hadde en strøøøken passat;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2009 Takk for turen ja! Mye bra skue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2009 Ja takk for turen:) Snakkes vel til søndag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...