#1 Skrevet August 11, 2009 (endret) Hei Jeg mangler o.1 bars ladetrykk på bilen, dette gjelder da en a4 1.8t. Skal lade 1.1 bar men lader bare 1 bars trykk nu, bilen går like bra om jeg kobler fra lmm som om jeg har den tilkoblet. skal sies at grunntrykket er 1 bar. så sikkert derfor den går like bra med lmm tilkoblet som uten??. får denne feilmeldingen i vag com: 6487: Mass air flow sensor G70, signal too high, P0103 - 35 - 10 - Intermittent. Har byttet lmm uten at denne feilmeldingen går bort. Bilen er mappet hos Es-tuning, og har garret gt28rs turbo, 3"maf hus, 044pumpe, større manifold, eksos. etc. Noen som veit, hva feilen kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2009 Jeg fikk 0,1 bar mer i trykk bare ved å rense Innsugs temp giveren som sitter i innsuget på en golf 4 gti jeg hadde. Føleren var helt inngrodd av oljefilm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2009 Jeg fikk 0,1 bar mer i trykk bare ved å rense Innsugs temp giveren som sitter i innsuget på en golf 4 gti jeg hadde. Føleren var helt inngrodd av oljefilm. kan skjekke denne på min, hvor sitter denne giveren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2009 (endret) Feilmeldingen får du siden du har hatt kontakten av. At den lader 1.0 bar også når kontakten til LMM er frakoplet betyr ikke at grunntrykket 1.0 bar Kopler du fra kontakten på n75 derimot, vil bilen lade grunntrykket, som er ca 0.5 bar Men ang trykket ditt. Har du logget trykket og sett om bilen spør etter 1.1bar? Hvis ikke er sikkert alt i orden. Bilen lader ikke alltid det samme. Det er til dels berørt av temperaturen som passerer innsuget. Du vil kanskje oppleve en kald vinterdag at den bare lader 0.9 mens den lader 1.1-1.2 på en varm sommerdag. Men effekten er lik på begge dagene EDIT: Ang grunntrykket så ser jeg i etterkant at du har en større hårføner enn originalt, så da skal jeg ikke kommentere grunntrykket ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2009 Feilmeldingen får du siden du har hatt kontakten av. At den lader 1.0 bar også når kontakten til LMM er frakoplet betyr ikke at grunntrykket 1.0 bar Kopler du fra kontakten på n75 derimot, vil bilen lade grunntrykket, som er ca 0.5 bar Men ang trykket ditt. Har du logget trykket og sett om bilen spør etter 1.1bar? Hvis ikke er sikkert alt i orden. Bilen lader ikke alltid det samme. Det er til dels berørt av temperaturen som passerer innsuget. Du vil kanskje oppleve en kald vinterdag at den bare lader 0.9 mens den lader 1.1-1.2 på en varm sommerdag. Men effekten er lik på begge dagene EDIT: Ang grunntrykket så ser jeg i etterkant at du har en større hårføner enn originalt, så da skal jeg ikke kommentere grunntrykket ditt Har selfølgelig hatt kontakten tilkoblet, når jeg får feilmeldingen. Grunntrykket er 1bar, med 5 mm forspenn på wastegaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2009 Har selfølgelig hatt kontakten tilkoblet, når jeg får feilmeldingen. Grunntrykket er 1bar, med 5 mm forspenn på wastegaten. Feilkoden blir lagret selv om du kopler kontakten på igjen, og blir liggende til du sletter denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2009 Feilkoden blir lagret selv om du kopler kontakten på igjen, og blir liggende til du sletter denne. Har prøvd å slette denne, men kommer tilbake igjen...dette med kontakten på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2009 Har bestilt meg en N75H ventil, mulig at dette kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...