#1 Skrevet August 12, 2009 noen som veit om firma i oslo/akershus som fjerne småbulker? som også evt drar hjem til kunden? jeg har snakket med nordic dent og dem drar ikke hjemtil kunden. har 2 bitte små bulker på ene bakskjermen min som jeg skulle fjernet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2009 Hør med SkadeVekk. Snakk med Tommy (evt. Pål) og hils fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2009 Hør med SkadeVekk. Snakk med Tommy (evt. Pål) og hils fra meg. Takk Marius. snakket med tommy nå og han kommer innom på vei hjemover i dag. evig takknemelig for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2009 retter en stor takk til Marius. han kom innom i går og ene bulken var borte på ca 30 min. den siste klarte han ikke å gjøre så mye med ettersom den satt på et dårlig sted. absolutt fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2009 Det er Tommy du må takke. Han kan sakene sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2009 Det er Tommy du må takke. Han kan sakene sine. sant det. for å si det sånn så kommer det firma til å bli brukt endel framover. ikke på å fjerne bulker men de har endel andre smarte ting også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2009 De her skal jeg kontakte i hvert fall. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2009 Hva ble sånn cirka pris på dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2009 prisen de tar varierer på hvor stor selve skaden er og hvor mye jobb som må gjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2009 Veldig gode priser. Flere bulker/skader gir lavere pris per skade. Bruker disse mye gjennom jobben, og de kan trygt anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2009 Oki, får vel ringe og høre.. Tusen takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...