#1 Skrevet August 12, 2009 (endret) Nysgjerrig på om det er mange fra Mjøsa som har tenkt seg til Oslotreffet før Hamartreffet på lørdag? Har litt lyst til det selv, men gidder ikke reise alene innover.. EDIT: De som vil være med på kolonne fra Gjøviksida møtes på Statoil Kallerud kl 08.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2009 det blir kjørt kolonne fra oslo treffet denne dagen. ca 10-15 bilder som drar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2009 det blir kjørt kolonne fra oslo treffet denne dagen. ca 10-15 bilder som drar Ja, men jeg lurer på hvem som skal herfra og til Oslo først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2009 oh, sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2009 oh, sorry Hehe - men blir selvsagt med i kolonna tilbake til Hamar da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2009 Jeg og Fredrik Nordlien skal i hvertfall innover på morran. så tenkte kjøre samlet tropp fra Hamar litt før ni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2009 jepp, det skal vi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2009 Jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2009 jeg blir nok med på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2009 Ingen fra Gjøviksida ? Da får jeg kjøre 4'ern og heller slenge meg med på kolonne tilbake til Hamar isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2009 kanskje.. hmm..når drar du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2009 kanskje.. hmm..når drar du? Tenkte å reise sånn i halv ni tida. Bli med da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2009 im in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 14, 2009 Knall Om noen andre fra Gjøviksida bestemmer seg for å være med innover så møtes vi på Statoil Kallerud 08.30 Foreløpig er vi hele TO biler herfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 14, 2009 synes de fra hamar kunne kommet over her å blitt med å kjøre! eller at vi møtes på minnesund feks!! å kjører innover i følge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 14, 2009 vivian endre tråden å skriv møtested og tidspunkt i topicen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...