#1 Skrevet August 12, 2009 Fikk denne alarmen i FIS`en i dag. Hva er defekt da,bare en sensor eller som vanlig deler som koster skjorta og litt til? Gjelder en A4 B6. Er dette noe mann kan fikse selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2009 Om du har tilgang til Vag-Com kan du jo forsøke å resette sensorene der. Finner en fin guide til det på a4mods.com. Hvis de er helt på bærtur, så kan det være dårlig kobling eller at en sensor er defekt? Kan den ha flyttet på seg? er bilen senket? Disse sensorene sitter på førersiden. En bak demper foran og en bak. Sitter nede ved bærearmen. Er _veldig_ enkle å bytte ut i hvert fall - men innbiller meg at prisen på disse er grøsselige. =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2009 ta ut sikringen så blir symbolet borte, ialefall til du får fikset det. har samme på min og prøvd å sletta men uten hell. lurer på om det er sikring nr 15 jeg men det finner du ut av. det er hvertfall en av de små....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2009 Bilen er ikke senket mer en orginalt S-Line så det er nok ikke problemet. Var ute en tur i stad og da var alarmen vekk,så må nok være en dårlig kontakt tenker jeg: rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...