#1 Skrevet August 12, 2009 Fikk steinsprut som tok knekken på lykteglasset mitt, og tenkte jeg skulle bytte dette... Noen som har splittet lykten på A4 B5 pre-facelift før? Er det limt og sitter som et helvette, eller er det bare klips og pakning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2009 Desse lyktene er limt og eg trur ikkje du får kjøpt glass i løsvekt.. Visst du får tak i det må du i tilfelle sei ifra, for da vil eg og ha et par.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2009 Mener jeg har sett dette til salgs på nbs. eller så var det et annet sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2009 Får kjøpt glass løst jo. Koster rundt ~450 på Møller for glass.. Men lurte på om det er mulig å få skilt lykt og glass skånsomt, eller om jeg skal få itak i hel lykt brukt. Edit: Som Jan skrev over, fåes det også ASP=5981013[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1998[O]amp;Klasse=09"]hos NBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2009 går helt helt fint å få delt lykta ved å bruke varme pistol til å varme rundt kanten, må kanskje bruktel litt makt for å dra det ifra hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2009 går helt helt fint å få delt lykta ved å bruke varme pistol til å varme rundt kanten, må kanskje bruktel litt makt for å dra det ifra hverandre Ok, da går jeg for det tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2009 Lykteglass ble bestilt i dag tidlig, og kan hente den etter 1500 i dag Han som satt i skranken på delelagere sa det bare var klips, og ikke noe hokus-pokus ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2009 De har vel brukt silikon for å tette dette originalt.. og du bør bruke silikon uansett, ellers blir det lett fukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2009 Las feil her gitt, trudde det var til facelift, den er ivertfall limt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...