Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann!

Er på jakt etter ny grill til vogna mi.. Har sett en meget pen mørkblå 3bg herregardsvagn som står på Nyland i Groruddalen (Cargonets anlegg-alnabru) i Oslo. Den har en kjempetøff grill, emblemfri med sorte riller og den store cromelista rundt. Har lett og lett rundt på disse sjappene vi har avtaler med, men ikke funnet denne! Masser av de med crome på rillene også, men er altså på jakt etter den med bare lista rundt i crome! HJEEELP!! :):):) Noen som kan hjelpe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært på ebay og sett?

Jeg har flere griller til min vogn, og jeg lagde en slik grill du sikter til ved å bruke en helt svart emblemfri grill der jeg tok chrome-rammen i fra den originale grillen :) Med litt tilpassning fikk jeg festet ramma i den svarte grillen. Ble ikke helt 100% bra men 95% :) Finner du ikke en "original" utgave av denne typen grill, kan du få kjøpe min for en billig penge, da jeg for tiden bruker en av de andre grillene jeg har liggende ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess så på E-bay nå, og fant ingenting. Det er jo stort sett JOM-Design de har der borte. :)

Det er jammen pussig at det enten er crome på riller også eller at hele sulamitten er mattsort..

Skal lete litt mere(tar gjerne mot tips)! Se der ja, hvordan er det å bruke den orginale ramma? bryte opp plastsveis el? :)

Ja hvis jeg ikke finner må vi snakkes ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess så på E-bay nå, og fant ingenting. Det er jo stort sett JOM-Design de har der borte. :)

Det er jammen pussig at det enten er crome på riller også eller at hele sulamitten er mattsort..

Skal lete litt mere(tar gjerne mot tips)! Se der ja, hvordan er det å bruke den orginale ramma? bryte opp plastsveis el? :)

Ja hvis jeg ikke finner må vi snakkes ;)

Som jeg skrev på PM, det er Mattig-grillen som jeg mener er gått ut, men man kan få samme look ved å bruke "kromgrill" uten å sette på kromlistene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var slik grill du mente? Her er den hjemmelagde :)

passaten 002.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Øyvind! Er en slik grill jeg er på jakt etter! Forøvrig så er min 3bg i samme farge som din så her fikk jeg jo sett litt! ;)

Så du ser for deg å skille deg med denne grillen? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Øyvind! Er en slik grill jeg er på jakt etter! Forøvrig så er min 3bg i samme farge som din så her fikk jeg jo sett litt! ;)

Så du ser for deg å skille deg med denne grillen? :)

I 2009 er det ikke uvanlig å skille seg ;)

Som sagt er ikke grillen 100% så jeg ville prøvd å få tak i en "original" en. Det som er tingen er at chromeramma ikke ligger like nært bilen som den gjør på en original en, da chromeramma er lagt "utenpå" den sorte grillen. Men så langt er det ingen som har kommentert det, eller i det hele tatt trudd at dette ikke er en original grill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe sant det! (desverre kanskje noen ganger..for oss utolmodige!) Som runar kopperud sier tidligere i tråden her, så skal jeg prøve å kjøpe en cromegrill hos NBS. Hvis det er slik at de ikke er "hel ved" og må monteres så er jo saken biff :) Vi får se..pengegalloppen fortsetter vet dere..drivledd nå..og bør ha ny frontrute og dekk før vinteren. Og xenon i fjærnlysa ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en orginal-grill fra min gamle 3BG liggende. Den kan du få gratis hvis du dekker porto :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker! Men en orginal en har jeg på bilen idag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle hatt en orginal grill..... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden vi er så godt i gang på dette med griller til passat 3bg. er det noen som har sett en pen netting grill? mener at ABT hadde en for noen år tilbake men disse er selvsagt godt ut av produksjon. har kjøpt en på ebay men den var ikke helt det jeg var ute etter.

er ute etter noe lignende caratere grillen til passat 3b

fant selv.. hehehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle hatt en orginal grill..... :rolleye:
Du skal få min gratis mot at du betaler porto. Har lagt på hylla siden 2006.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere ikke rope høyt hvis dere kommer over en slik grill til 3bg som er emblemfri med sorte riller og cromelist rundt?! :) Vet liksom ikke hvor jeg skal lete...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne igjen. Realcar hadde grillen på bilde på sin nettside, var innom å bestillte den, og en helt annen grill kom. Så det var håpløst. Han hadde en som man kunne montere Cromlista over på, men skulle ha 2 lapper for den!! og den var veldig matt..ikke noe særlig! Har kontaktet ett firma i tyskland gjennom ebay, som tilsynelatende hadde en slik grill på bilde.. men selvfølgelig var den også helsort..custom som dem sier i tyskland..hehe.. Si fra om dere kommer over noe! Mulig jeg må kjøpe en helcrome, og rett og slett lakkere..men det har jeg så SYKT lite lyst til! :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.