Anbefalte innlegg

Jeg sitter å sikler på disse selv, og lurer på å kjøpe de til neste sesong:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hvis du ser på side 6 på " sommerfelger 2009" er det flere biler med denne felgen, kanooon billigo g sinnsykt fete!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt feite,men begynner å bli mange som har de...men feite som fy....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og de som selges i Norge har feil leppe, feil form på eikene...

 

Må nok over havet for å finne de som ser riktig ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og de som selges i Norge har feil leppe, feil form på eikene...

 

Må nok over havet for å finne de som ser riktig ut..

 

Men di er jo kule likevel? heheh

 

ja, hvis du ser på side 6 på " sommerfelger 2009" er det flere biler med denne felgen, kanooon billigo g sinnsykt fete!!!

 

Hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det plutselig ikke kult lenger å ha BBS LM....;) Sharifen kommer nok til å selge som hakka møkk av disse felga her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det plutselig ikke kult lenger å ha BBS LM....;) Sharifen kommer nok til å selge som hakka møkk av disse felga her.

 

Gjelder bare å ha dimensjoner du ikke får i replica........kjennere ser forskjell alikevel. Og ikke minst mindre sjanse for at god felgene blir stjålet LOL. Kvaliteten til BBS er vel og e 6-7 hakk høyere og:o

 

Dette kunne vel være et godt alternativ for trådstarter: http://cgi.ebay.de/Rial-DAYTONA-RACE-8-5-x-18-ET-30-5x100-225-40-BBS-LM_W0QQitemZ320411525869QQcmdZViewItemQQptZAuto_Komplettr%C3%A4der?hash=item4a9a03e2ed&_trksid=p3286.c0.m14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode muligheter for at dette blir den nye "folkefelgen" slik RS4 I var i sin tid.

 

Folk med originaler i sitt eie kan sove godt om natta, selv om det tilsynelatende går 13 på dusinet av "like" felger i nærmiljøet: Som Frode skriver ovenfor vil kjennere alltid se hva som er hva;). I mellomtida er det bare å kantkjøre alt mann er mann/kvinne for. Billigere blir det vel ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVORFOR skal man bruke 30.000,- på noe man bytter ut ganske ofte uansett? Da er det bedre å betale 1/3 og heller 3 forskjellige sett som man kan bytte på, er dere ikke enige? Er man på utkikk etter en felg og finner en man liker så kjøper man den vil jeg tro. Uansett om den koster 7000 eller 70.000.. Ikke sant? Jeg skal kjøpe meg nye felger til neste sesong, og da kjøper jeg de som ser tøff ut. RS4 felgen er dritkul synes jeg, og bryr meg katten i om det er alle på forumet som har disse felgene. Liker man noe, så liker man det. Er dere ikke enige da gutta?

 

Hvorfor skal man bekymre seg over at man har en felg som 7 andre i gata har? Jeg er ikke storkar, jeg kjøper det jeg liker og ferdig med det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk får kjøpe akkurat den felgen de vil for meg,var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Billige var de iallfall.....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVORFOR skal man bruke 30.000,- på noe man bytter ut ganske ofte uansett?

 

Hvorfor skal man ikke? Å kjøpe dyre hjul er minst like (u)økonomisk som å kjøpe billige replica felgsett som ikke er verdt shit når dekkene er slitt ut. Kvalitetsfelger, særlig flerdelte, holder seg faktisk svært godt i verdi, spesiellt om man har tatt godt vare på de. Det samme kan neppe sies om 5000km gamle ASA nonamers. De er man nødt å selge til spotpris for å bli kvitt. ;)

 

Edit: ellers er jeg helt enig med deg om at felger ikke _trenger_ å være dyre for å funke. LM replicas er et godt eksempel i så måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVORFOR skal man bruke 30.000,- på noe man bytter ut ganske ofte uansett? Da er det bedre å betale 1/3 og heller 3 forskjellige sett som man kan bytte på, er dere ikke enige? Er man på utkikk etter en felg og finner en man liker så kjøper man den vil jeg tro. Uansett om den koster 7000 eller 70.000.. Ikke sant? Jeg skal kjøpe meg nye felger til neste sesong, og da kjøper jeg de som ser tøff ut. RS4 felgen er dritkul synes jeg, og bryr meg katten i om det er alle på forumet som har disse felgene. Liker man noe, så liker man det. Er dere ikke enige da gutta?

 

Hvorfor skal man bekymre seg over at man har en felg som 7 andre i gata har? Jeg er ikke storkar, jeg kjøper det jeg liker og ferdig med det:)

 

Ening :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare til info... kjøpte disse på nett fra sharifs forrige uke, betalte på forhånd, stod at de var på lager, står enda at de er på lager... men de var vist ikke på lager før i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

så kjøp fra et annet sted i stede dere, ville vært lurt tror jeg! :)

å dere kan kjøpe mine billig på slutten av den sesongen her! ;p 18x8 og 18x9 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVORFOR skal man bruke 30.000,- på noe man bytter ut ganske ofte uansett? Da er det bedre å betale 1/3 og heller 3 forskjellige sett som man kan bytte på, er dere ikke enige?

 

Så du har litt mer bruk og kast mentalitet?

 

Synes du ikke det er bedre å kjøpe kvalitetsfelger til 15000-20000 som du bruker i 2-3 sessonger og selger for 12000-15000, enn å kjøpe felger til 7000,- som bare er å kaste fordi de er blitt skjeve?

 

Treffer du en skikkelig dump med en kvalitetsfelg, er den like fin, eller du kan ev skifte en ytterring på en 3-delt i verste fall. En billigfelg er bare å kaste.

 

Prøver ikke tråkke på noen tær her, selv om det som vanlig høres sånn ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tilegg har man mye mere fleksibilitet med delte felger, man kan endre innpress og bredde uten å måtte kjøpe nye felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som vil kjøpe dyre felger får gjøre det, de som vil kjøpe billige felger får gjøre det.

 

Har hatt dyre originale LM og var redd for å ødelegge de, kjører nå replica (ikke disse i linken, men noen som er mer like originalen, kjøpt i england) og er ikke så redd for å ødelegge disse.

 

Etter noen mnd på dålige veier i Drammen og Oslo holder de fortsatt koken og er 100% strøkne. Null vibrering, til og med ved litt over lovlig hastighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du har litt mer bruk og kast mentalitet?

 

Synes du ikke det er bedre å kjøpe kvalitetsfelger til 15000-20000 som du bruker i 2-3 sessonger og selger for 12000-15000, enn å kjøpe felger til 7000,- som bare er å kaste fordi de er blitt skjeve?

 

Treffer du en skikkelig dump med en kvalitetsfelg, er den like fin, eller du kan ev skifte en ytterring på en 3-delt i verste fall. En billigfelg er bare å kaste.

 

Prøver ikke tråkke på noen tær her, selv om det som vanlig høres sånn ut :D

 

Jeg kjørte ned i en skikkelig veihøle i vinter med mine rs4 replica felger som er 5 år gamle(!) og det ble ikke et merke en gang. Så kvalitet er så mangt. Replica felgene kan også være laget i skikkelig kvalitet, som foreksempel akuratt disse felgene jeg prater om nå som er laget i italia.

 

Og ytterringen på en 3-delt felg er sikkert like dyr som en replica felg også;)

 

Så hvorfor skal man kjøpe felger til 15-20k?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte ned i en skikkelig veihøle i vinter med mine rs4 replica felger som er 5 år gamle(!) og det ble ikke et merke en gang. Så kvalitet er så mangt. Replica felgene kan også være laget i skikkelig kvalitet, som foreksempel akuratt disse felgene jeg prater om nå som er laget i italia.

 

Og ytterringen på en 3-delt felg er sikkert like dyr som en replica felg også;)

 

Så hvorfor skal man kjøpe felger til 15-20k?

 

for å få lengre penis: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Så hvorfor skal man kjøpe felger til 15-20k?

 

Thats`s easy, for å slippe å se felgene "dine" på annenhvert hjørne.

Noen er sauer, andre er ulver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thats`s easy, for å slippe å se felgene "dine" på annenhvert hjørne.

Noen er sauer, andre er ulver.

 

Point not taken.. Trodde folk var såpass at de kjøpte de felgene de ville ha jeg?

 

Samme som å se bilen "sin" på annenhvert hjørne når du kjører golf 3 og 4? Og audi a4 sedan eksempelvis?

 

Heldigvis er alle ulike og tenker ikke det samme.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thats`s easy, for å slippe å se felgene "dine" på annenhvert hjørne.

Noen er sauer, andre er ulver.

Å der har vi grunnen;D kunne ikke vært mer enig, enda jeg kjøper billige jalla felger! Men det jo fordi jeg er en lowlife with no cash;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Point not taken.. Trodde folk var såpass at de kjøpte de felgene de ville ha jeg?

 

Samme som å se bilen "sin" på annenhvert hjørne når du kjører golf 3 og 4? Og audi a4 sedan eksempelvis?

 

Heldigvis er alle ulike og tenker ikke det samme.. :)

 

Og det er nettopp derfor man kjøper felger som det ikke går 28 av på dusinet. For å skille bilen sin ut fra saueflokken og ikke risikere å forsøke å låse opp feil bil på parkeringen. Det du skriver underbygger bare mitt utsagn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

" If you like my car that`s cool , if not, well, f**k you..!

I go to the shows to see my friends and have fun .

If I win , I win , if I lose, I lose, it`s cool "

 

Henger to knapper på Kvalitets rims . jeg.......

 

Men, for all del, folk må kjøpe det de vil..

 

Gratulerer til Joackim , Og Bjørnar,.!!!!. som begge har fått bilde av bilen sine i nyeste PVW: rock :

 

Både med kopi hjul, og orginal hjul...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

" If you like my car that`s cool , if not, well, f**k you..!

I go to the shows to see my friends and have fun .

If I win , I win , if I lose, I lose, it`s cool "

 

Henger to knapper på Kvalitets rims . jeg.......

 

Men, for all del, folk må kjøpe det de vil..

 

Gratulerer til Joackim , Og Bjørnar,.!!!!. som begge har fått bilde av bilen sine i nyeste PVW: rock :

 

Både med kopi hjul, og orginal hjul...;)

 

Damn! Trodde det måtte være orginalhjul til en million på bilen for å komme i blad jeg?:P

 

Neida, skal være litt seriøs. Jeg har en spesiell bil, så jeg skiller meg vel ut der? Så felgene kan det være det samme med. Jeg har noen stygge "japse drift" felger på nå, og disse skal jeg bytte ut til neste sesong.

 

Vet enda ikke hvilke felger jeg skal ha, men kjøper ikke orginaler til en formue.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.