montering av senk i trondheim

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke den store mekanikeren selv, og mangel på lokale og verktøy her i byen, gjør at jeg skulle hatt noen til å montere senkesett på A3'en min for meg..

 

Er det noen i klubben eller noen som har noen verksteder å anbefale som gjør dette billig og bra?

 

 

Bilen: Audi A3 8P (03/04)

Senkesett: vmaxx justerbart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo alltids høre med ES bl.a., ellers er det vel enkelte andre verksteder som sysler med billig-rep (uten at jeg kjenner til hvilke).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ES ja, eller så har du jo de vanlige, snapp drive osv...

 

Du trenger en 4hjulskontroll etter montering også, Nordservice har dette. Så kanskje ikke så dumt å la dem gjøre hele jobben...

 

Er det Tûv godkjent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ES ja, eller så har du jo de vanlige, snapp drive osv...

 

Du trenger en 4hjulskontroll etter montering også, Nordservice har dette. Så kanskje ikke så dumt å la dem gjøre hele jobben...

 

Er det Tûv godkjent?

 

 

Vil jo ha dette billigst mulig såklart, noen som har formeninger om hva slikt koster rundt omkring? (Jeg har ikke sjekket noe selv enda...)

 

4-hjulskontroll har jeg en kompis som kan ta på kveldstid.. (for dette er det vel greit å ta etter et par uker, når settet har blitt brukt litt?)

 

Er TUV ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har altid montert slik selv, så aner ikke hva det vil koste. Men med bukk er det vel 2-3 timers jobb... så en 1200-2000kr tipper jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg ikke kom meg ut for å få sjekket dette i dag heller (overtid)... så bumper jeg opp denne igjen, i tilfelle noen skulle ha noen flere forslag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har altid montert slik selv, så aner ikke hva det vil koste. Men med bukk er det vel 2-3 timers jobb... så en 1200-2000kr tipper jeg.

 

Mener jeg fikk pris på 2800 ellerno på montering av FK coilovers her, det var billigste jeg fant (verksted, og det var billig).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at det ligger i det prisområdet ja...

 

så da spørs det om det er noen her i klubben som vil ta på seg litt "etter klokken fire jobbing" ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell Opphaug er meget billig. Skifta reg.reim på Passaten min til han, og betalte 4200,- inkl moms og deler så han er meget billig. 500,- inkl moms i timesbetaling. Regner med han skifter de på 2-3 timer..

Det som er dumt er at du må ta ferge og 1 times tid å kjører fra rørvik til Ørlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell Opphaug er meget billig. Skifta reg.reim på Passaten min til han, og betalte 4200,- inkl moms og deler så han er meget billig. 500,- inkl moms i timesbetaling. Regner med han skifter de på 2-3 timer..

Det som er dumt er at du må ta ferge og 1 times tid å kjører fra rørvik til Ørlandet.

 

da tror jeg det er like greit å ta det nærmere, likevel om selve jobben blir litt dyrere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Fant du noen plass i trondheim de gjorde dette til en fornuftig pris??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.