#1 Skrevet August 13, 2009 Hei! Har en A4 avant TQ 2002 mod. Airbag lampa lyser på denne, å selger sa at det var en sensor under fører/passasjer sete som var noe gærnt med. Noen som vet hvor den egentlig sitter, er det flere sensorer det kan være noe feil med? Noen måte å finne ut av dette enkelt på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2009 Lureste i ditt tilfelle er nokk og ta en Diagnose så kommer det nokk opp hva som er galt. så kann du heller legge ut hva sensoren heter, så skall jeg sjekke i ETKA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2009 Lureste i ditt tilfelle er nokk og ta en Diagnose så kommer det nokk opp hva som er galt. så kann du heller legge ut hva sensoren heter, så skall jeg sjekke i ETKA Forrige eieren hadde gjort det å kjøpt den sensor som va gåen:) Ha sa det var den som satt under sete i bilen. Har den sensorn i bilen, så henter den imorgen, så får du nr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2009 Lureste i ditt tilfelle er nokk og ta en Diagnose så kommer det nokk opp hva som er galt. så kann du heller legge ut hva sensoren heter, så skall jeg sjekke i ETKA Sensoren har dele nr:8E0 959 643 D Sto også et annet nr: XG 46 01 Håper du kan hjelpe meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...