Anbefalte innlegg

Hei...

Som de fleste Audier i verden, så sliter min Audi også med denne LCD skjermen i instrumentpanelet.

(Pixler som dør ut).

Når det er varmt ute så forsvinner liksom deler av bokstavene i skjermen, mens når det er kaldt så

fungerer den nesten helt fint. :)

Er det noen som vet om man må ha helt likt delenummer på evt. ett nytt/brukt instrument?

Har blitt fortalt at dette måtte være likt : bh :

Er det noe spes. man må tenke på ved evt. bytte av instrumentet? (Airbag, startsperre el. lignende)?

mvh

Stian Eidsvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er en kar/firma her på forumet som reparerer disse. Mye billigere enn å bytte hvertfall.

Nytt instrument hos møller var forferdelig dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok en sjangs og kjøpte ett brukt inn.panel hos en høgger :) fikk det for 1800kr :) ferie pris sa han ;) hehe

de 3 første sifrene i delenr var likt mitt og jeg monterte det. (kom i fra en 98 mod og jeg har en 99) Etter en kjapp koding av det utstyret jeg hadde så fungerte det perfekt :)

Startsperre må kodes om, ellers er det bare å forandre km og om du har navi eller ikke ;)

Airbag trenger du ikke tenke på da denne verken styres av panelet eller trenges og taes av :)

Var her jeg søkte etter det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på en annen ting:

Jeg har jo dette instrumentet med analog klokke. Er det mulig å bytte hele instrumentet med ett nytt, da med digital klokke?

Har en 99modell A6 C5. Tror ikke det er CAN-bus på denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på en annen ting:

Jeg har jo dette instrumentet med analog klokke. Er det mulig å bytte hele instrumentet med ett nytt, da med digital klokke?

Har en 99modell A6 C5. Tror ikke det er CAN-bus på denne.

Nei, de med digital klokke har can bus, da passer det ikke sammen, da de med can bus bruker denne til å sende signalene med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen finner jeg ut om det er CAN-BUS på min bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har analog klokke, har du ikke.

I tilleg, så mener jeg det er delenr 4B0 920 xxx på CANBUS instrument, og 4B0 919 xxx på de uten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da kan eg ikkje bytte til instrument med digital klokke?

Det finnes jo noe greier. (CAN -Bus modulator eller noe sånt)????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, en canbus simulator vil ikke hjelpe deg stort der.

jeg vet en har ettermontert det, men det var i en 4.2 -99 modell. Det var vissnok greit, fordi 4.2l har en "hybrid" utgave.

en svenske som gjorde det, mulig du finner tråden hans hvis du søker på http://www.nordicaudi.se

(tror han var halvt gresk el noe, hvertfall gresk navn)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problem som jeg har med mitt instrument, men hvem er han karen som driver å rep sånne ting??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.