Rørramme S2 RWD med BMW motor

Anbefalte innlegg

Svensken som bygger den S2 rørramme bilen som er omtalt på forumet her.

Kunne ikke finne filmene her fra før av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo bare helt sykt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart å høre bmw lyd i en audi: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart å høre bmw lyd i en audi: eek :
Enig med deg der, men en sinnsykt rå lyd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt ubrukbart
Ubrukbart til hva?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som det ser ut som fleste liker dette, og siden jeg ikke gadd å svare som førstemann når jeg så dette tidligere idag så får jeg heller ta det nå.

Jeg er absolut IKKE imponert. Menmen Sikkert et kult bygge, og brukt masse tid på osv, men da vil jeg også se noen filmer hvor de faktisk kjører den litt, og med en sjåfør som kan mere enn å dra i brekket, clutche ut, burne litt og brekksladde igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt ubrukbart med så mye power i en RWD, gjorde jo ikke noe anna en å spinne, tenkt om det hadde vært Quattro!

Bilen var tøff den, men hadde 1 syl for mye :) !! haha... penere lyd i femmern gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også innrømme jeg ble litt skuffa etter all arbeidet han har lagt ned i bilen. Men regner med det blir noe annet når han tester den på bane e.l og ikke bare i gata og på veien. Står jo også att det er prøvekjøring bare. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er mange så kritiske når det blir brukt motorer ifra andre bilmerker i Audi?

Hvis det blir brukt Audi motorer i andre biler er det liksom helt greit..

Jeg for min del synes denne var rå, hadde syk lyd, kansje ikke den råeste kjøringen, men som det stod så var det testkjøring for 1. 2. og 3. gang.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

penere lyd i femmern gitt.
WORD!!! Er helt enig med Roger her, ikke mange motorlydene som knuser en 5'er med snurre..MEN, vil ikke påstå at 6'er lyden er gale den heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. BMW har rå motorlyd de også, ikke bare Audi!

2.Det var vel snakk om testkjøring, så det kommer vel noe mer fornuftig kjøring på bane etterhvert!

3.Syns jeg ser folk her på forumet som fabulerer om å ta vekk drivakslingene foran på sine Quattroer, så de kun får RWD. Hva er det som da er galt med at han her har gjort det litt mer forseggjort!!

Herregud, jaggu er det mye kritisering her inne..: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er mange så kritiske når det blir brukt motorer ifra andre bilmerker i Audi?

Hvis det blir brukt Audi motorer i andre biler er det liksom helt greit..

Jeg for min del synes denne var rå, hadde syk lyd, kansje ikke den råeste kjøringen, men som det stod så var det testkjøring for 1. 2. og 3. gang..

selv synes jeg det blir feil begge veier. uansett, 5'er lyden er nok 10 hakk bedre ;) værtfall i det tilfelle her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bmw lyd er kjempe fin det er det ikke så mye og si noe på, men en bmw motor som går nesten på fri eksos og turtalls sperra er tortur for mine ører, men kult bygg ikke no galt ved det, kunne gjerne hatt den selv, men personlig ville jeg hatt litt demping av eksos,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg likte skikkelig godt med den bilen der var stylinga på den..... lav og breeeeiii! :D Når det gjelder RWD og BMW motor så tror jeg det blir rart å se en Audi i god drifting stil ute på banen, men da kan de ihvertfall ikke si at det ikke er drifting lenger! BMW motoren har jeg igrunn aldri likt, går sikkert greit og sånn men lyden høras ut som Peggy i våre verste år også kaldt Bundy....nnnaaaaaaaaag nnnaag naaaagg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det virker bortkasta å hive bmw motor nedi jeg. Lyden passa overhodet ikke til bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom lyd syns jeg da, MEN 5er lyden er enda grommere=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe... tror ikke han byggde denne bilen fordi folk skulle like lyden i den...

Og fordi den har krefter nok til å dra løs er den ubrukelig?? da syntes dere feks m5 til vs er ubrukelig og da:confused: IDIOTER: smil :

Syntes dette er et skikkelig rått gjennomført bygg jeg!! S2 med bakhjuls trekk er da gøy det vel! og mtp vektfordelinger osv vil jeg da vel heller si at en s2 4wd femmer er mer ubrukelig til banekjøring en det denne sansynligvis er

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer i med Helge. Det ser ut fra motorplasseringa ut til at han har vesentlig bedre vektfordeling enn Audi sørget for i sin tid.

Kanskje vi heller skal si det er litt "waste" å putte den gromme Bayermotoren i et Audikarosseri;). Den hadde jo gjort seg bra i et like omfattende modda E36 QP-karosseri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper for all del den er bygget for drag racing! med drag slicks så tenker jeg denne går rimelig godt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi heller skal si det er litt "waste" å putte den gromme Bayermotoren i et Audikarosseri;). Den hadde jo gjort seg bra i et like omfattende modda E36 QP-karosseri.

Der tok du orda ut av munnen min : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, synes det var tøft jeg, selv om det var noe kjedelig i lengda å se på filmene... Men ang. lyden, så er bmw 6er lyd digg.

Så det så! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, synes det var tøft jeg, selv om det var noe kjedelig i lengda å se på filmene... Men ang. lyden, så er bmw 6er lyd digg.

Så det så! : smil :

Etter mitt syn så er sekser lyden til toyota supra enda fetere:p: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.