#26 Skrevet August 14, 2009 Etter mitt syn så er sekser lyden til toyota supra enda fetere:p: rock : Helt riktig! Og til topic: Helt rett bygg med heeeeeelt feil motor. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 14, 2009 Stemmer i med Helge. Det ser ut fra motorplasseringa ut til at han har vesentlig bedre vektfordeling enn Audi sørget for i sin tid. Kanskje vi heller skal si det er litt "waste" å putte den gromme Bayermotoren i et Audikarosseri;). Den hadde jo gjort seg bra i et like omfattende modda E36 QP-karosseri. WORD:) Så utrolig kritiske folk skal vær til tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 14, 2009 Den motoren hører hjemme i en bayer, blir veldig galt. Men dette er mer en følelse enn saklig vurdert. Jeg kjenner galninger som har planer om 5 liters M5 motor i en BMW 2002TIII(III?), hvilket trolig blir sinnsykt. Det å fjerne drivakslene forann på en S2 er som å brenne koranen i torget i islamabad på forumet her, og jeg ville vært i lynsjegjengen med alle de andre "tullingene" her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 14, 2009 var en i lier som jeg var innom og bytta rute hos som skulle ha en viper motor i et coupe karroseri, det tror jeg hadde blitt rått !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 16, 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=tVlbvxd0Q10 bare en liten vekker til de som sverger til at rwd er ubrukelig i drag.. syntes ikke veyron dro fra noe særlig her i starten med sitt 4wd system.. selv med nesten 400hk mere.. og launch kontroll .. dessuten har m5 rekke 6ern myye mere moment enn noen 2.2... pga drastisk mere volum.. så tror nok at med rette fører bak rattet som kan å bruke kreftene effektivt på bane så ville denne med bra vektfordelig parkere en hver s2 quattro med motoren foran lyktene:) kan vel med sikkerhet si at 4wd/quattro biler ikke dominerer listen her over gatebiler ... hehe feks m3 csl e46 med rwd og 370hk banker skiten ut av R8 med 420 hk og 4wd.. http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times Bare en vekker.. Ja quattro er kult.. men rwd kan også være bra... syntes folk her burde åpne øynene.. for hvis man tror at en bil med quattro fra tidlig 90 tallet er det råeste pr dags dato hva gjeler kjøreegenskaper så må jeg le... ALT FOR MYE NEGATIVE FOLK HER!! BMW fant ut dette med riktig vektfordelig på 80 tallet... audi startet å tenke på det i 2007... + Om bilen er dritt og ubrukelig forde den kan spinne i 100kmt eller noe.. og er rwd.. vil det si at enhver F1 bil er det også da.. Handler om å kunne bruke kreftene.. ja kansje det er overkill i lavere hastighet ved full gass.. men de kommer nok mere til sin rett på langsiden når farten øker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 16, 2009 bra sagt stian! Selv om mange av oss er audi ogfemmer og quattro fanaikere,(meg inkludert) finnes det vel mye annet som er rått og!! måda være lov å inrømme det folkens ?? syntes lyden i denne var hår reisende rå jeg!! og om kjøringa var slakk... så tenk at dette var de første testene da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 16, 2009 Takk:) Alltså quattro er fett det.. bare syntes det at folk er for negative mange ganger.. kan være rått selv om det ikke er 100%audi:) det jeg vil frem til:) Fett bygge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 16, 2009 men da vil jeg også se noen filmer hvor de faktisk kjører den litt, og med en sjåfør som kan mere enn å dra i brekket, clutche ut, burne litt og brekksladde igjen... Dette klarer du også regner jeg med, med full kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 17, 2009 Dette klarer du også regner jeg med, med full kontroll? Gi meg en egnet bil, så Ja, det tør jeg påstå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 17, 2009 (endret) Dette klarer du også regner jeg med, med full kontroll? Noen klarer alt:D bedre enn de fleste andre;) er bare å venne seg til det hehe: vinke : Ofte de samme folkene som mener de er helt utlært i div ting:) Har man hatt lappen i 3 år seff kjører man fra alle andre og hr en perfekt kjøreteknikk;) Alle med hodet på rette sted veit jo dette hahaha:p:bs: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 17, 2009 Noen klarer alt:D bedre enn de fleste andre;) er bare å venne seg til det hehe: vinke :Ofte de samme folkene som mener de er helt utlært i div ting:) Har man hatt lappen i 3 år seff kjører man fra alle andre og hr en perfekt kjøreteknikk;) Alle med hodet på rette sted veit jo dette hahaha:p:bs: Er jo helt riktig det. Mange som har den holdningen desverre, men slik vil jo alltid verden være. Er jo bare å ignorere folk som er veldig mye bedre enn alle andre i "alt" heldigvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 17, 2009 Gi meg en egnet bil, så Ja, det tør jeg påstå. Håper det, hvis ikke er det bare dumt å "kritiser" hvordan og hva han gjør på denne filmen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 17, 2009 (endret) Håper det, hvis ikke er det bare dumt å "kritiser" hvordan og hva han gjør på denne filmen:) Ser at jeg formulerte meg feil i forhold til hva jeg egentlig mente, da jeg dro inn settningen "med en sjåfør som kan mere enn å dra i brekket, clutche ut, burne litt og brekksladde igjen". Men er litt mere spennende å se en slik bil bli bruk skikkelig i sitt rette element hvis du forstår meg riktig Å sladde litt rundt på en liten strekke, å tømme noen gir klarer du fint med omtrent hvilkensomhelst bil med rwd og en grei sum hk. Når, eller hvis det kommer en film av bilen i skikkelig godt bruk, på bane eller lignende så er det nok gode muligheter for at jeg lar meg imponere stort Eller så må du gjerne ordne så jeg får kjøre den, så stiller jeg opp med glede, og ta gjerne med kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 17, 2009 Etter det jeg har hørt er det faktisk en dame som har bygget den: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 17, 2009 Etter det jeg har hørt er det faktisk en dame som har bygget den: smil : Eier heter i allefall Carl W da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 18, 2009 Veit dere hva, jeg skjønner ikke hva dere klager for. Sinnsykt rått bygg Rå tøff lyd Lyst å se bedre respons i en 2.2L 5`r RWD = heilt rett på sommer 4WD er rett på vinter Handbrekk sleng med hydraulisk brekk er heilt rett. Å på den lille plassen han skal snu på hadde ikke jeg risikert å spinne rundt. Mye mer kontroll med brekke. Jeg hadde i allefall takket ja til bilen å ikke brydd mæ 1 halvt sekund med hva dere måtte syns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 18, 2009 vel, med en gang det er litt vått så er jo rwd helt håpløs, løsner jo alle 4 hjula mine bare med og gi gass i 2 gir uten noe som helst clutching 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 18, 2009 Torkjell, da må du vurdere bedre dekk Min løsner ikke før jeg går inn for det, ikke engang i 1. på pissregn.. Med dekka jeg hadde ifjor derimot, låg sidelengs om jeg på i 2. gir på våt vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 18, 2009 Syns det var dritfet lyd og en utrolig kvikk respons på den der da. At lyden ikke er den jeg er vant med i en S2? So what? Dritfett at folk tør gå mot strømmen, for de VET at de får pes fra både audi og bmw-frelste. Jeg syns vi har noen tøffe sjeler her i klubben også jeg, ho som har bygd om bilen sin til singleframe feks, helt rått at ho tør, enda ho VET hvor mye pes ho får. KRED til henne og folk som har egne meninger og som ikke gjør alt på samme måte som naboen bare med litt mer turbotrykk og litt dyrere bolter.. Og se innlegget til Stian og linkene han la ut, han er ikke helt ødelagt heeelt enda han duden der(Ja nå snakka jeg om Stian faktisk..). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 18, 2009 min løsner ikke mye på 1. bare 2. gir.. og jeg må jo svinge litt.. men 2 hjuls trekk spinner jo som bare rakkern anyway så lenge det er litt vått og det er det jo 50% av tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 18, 2009 Syns det var dritfet lyd og en utrolig kvikk respons på den der da.At lyden ikke er den jeg er vant med i en S2? So what? Dritfett at folk tør gå mot strømmen, for de VET at de får pes fra både audi og bmw-frelste. Jeg syns vi har noen tøffe sjeler her i klubben også jeg, ho som har bygd om bilen sin til singleframe feks, helt rått at ho tør, enda ho VET hvor mye pes ho får. KRED til henne og folk som har egne meninger og som ikke gjør alt på samme måte som naboen bare med litt mer turbotrykk og litt dyrere bolter.. Og se innlegget til Stian og linkene han la ut, han er ikke helt ødelagt heeelt enda han duden der(Ja nå snakka jeg om Stian faktisk..). heheh (snakka om meg faktisk... er det farlig?) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 18, 2009 Hvorfor bruke en S2 når man først skal bygge rør-ramme ? Hadde vel vært bedre å brukt en BMW ? Får jo masse gromme understellsdeler til de (DTM-biter av ymse slag for eks.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 18, 2009 Sikkert fordi han som bygde liker S2'en sitt utseende da, eller at han hadde en slik stående og råtne på rot..? Nei det der kan nok bare byggherren svare på, jeg syns uansett det var kult gjort. Vekker jo tydeligvis både opsikt, harme og entusiasme. Da har han jo gjort mye riktig allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 18, 2009 kansje personen ville ha en utfordring med å bygg en s2 med bra vekfordeling, fremfor å ta en nesten ferdig bil å bare bytte noe ferdige deler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 18, 2009 Eller så hadde han en S2, og startet med å bytte luftfilter, og endte opp med dette ved hjelp av en ikke helt uvanlig avsporing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...