#1 Skrevet August 13, 2009 Hei! Driver å justerer senkesettet nå fordi den skal ha firehjulskontroll i morra! Tenkte å heve den, ta kontroll, vise den hos BT, for så å senke den ned igjen. Eneste som er dumt da er at jeg sikkert må ha ny måling når jeg slipper den ned igjen:( Men kom også til å tenke på en annen måte..; La bilen være så lav som jeg vil ha den, ta firehjulsmåling, heve, godkjenne, får så å senke den... Noen som har noen meninger om dette??? Hadde vært fint:) Når man tar en måling, kommer det da til å stå på målebrev om hvilken høyde bilen har når den blir målt? Kommer BT til å henge seg opp i dette?? PÅ FORHÅND TAKK!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2009 Målebrevet viser ikke høyde på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2009 Oki så Bt kan ikke finne hvilken høyde bilen er målt på asså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2009 ingen høyde i hjulstillingsrapporten. men pass på å være innenfor høyden tüv papiret er godkjent for, når BT ser over den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2009 er ikke sikkert du for godkjente hjulvinkler om du senker for mye, da må du ha 2 kontroller uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2009 Vet ikke helt hvordan det fungerer, men er ikke et TÜV-godkjent senkesett godkjent på bilen uansett hvor lavt det er? Jeg monterte et FK Silverline sett på min A4, og justerte det veldig lavt. Når jeg skulle til kontroll hos BT var det såvidt jeg kom meg opp på bukken, men kontrolløren sa ingenting om høyden. Han bare sjekka papirene for firhjulskontroll og TÜV.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2009 Norsk lovgivning overstyrer TÜV-godkjenninger. Du hadde nok flaks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...