merksnodig instrument problem type44 (LØST)

Anbefalte innlegg

Her er saken.

måtte ta ut instrumentet da jeg trengte strøm fra tenningslås (enklest å komme til defra)

ideg jeg tok det ut, røk det en leder nederst på det blåe printarket på instrumentet (skrapte borti på undersiden), som gjorde att kun klokka, lyset i intrs og nødblink lyser. prøvde å lodde sammen, og fikk alt til å virke, men så plutselig virka det ikke lenger, å tenkte att instr var ødelagt da printarket så rimelig herpa ut, ikke lett å lodde på slikt tynt ark.

fikk nytt instrument, men heller ikke det nye virka, men det rare er, att begge instrumentene virker i delebilen, batterilampa, oljelampe osv lyser/blinker. men i den andre er det kun klokka, lyset og nødblink.

har sett over alle sikringer, alt av ledninger.. noen som har en ide her? står litt fast nå.. :o

er av det gamle typen instrument

LØST: fant en løs ledning fra tenningslås, som trolig har blitt med ut da jeg drev å hadde ut instrument.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.