#1 Skrevet August 13, 2009 (endret) Her er saken. måtte ta ut instrumentet da jeg trengte strøm fra tenningslås (enklest å komme til defra) ideg jeg tok det ut, røk det en leder nederst på det blåe printarket på instrumentet (skrapte borti på undersiden), som gjorde att kun klokka, lyset i intrs og nødblink lyser. prøvde å lodde sammen, og fikk alt til å virke, men så plutselig virka det ikke lenger, å tenkte att instr var ødelagt da printarket så rimelig herpa ut, ikke lett å lodde på slikt tynt ark. fikk nytt instrument, men heller ikke det nye virka, men det rare er, att begge instrumentene virker i delebilen, batterilampa, oljelampe osv lyser/blinker. men i den andre er det kun klokka, lyset og nødblink. har sett over alle sikringer, alt av ledninger.. noen som har en ide her? står litt fast nå.. er av det gamle typen instrument LØST: fant en løs ledning fra tenningslås, som trolig har blitt med ut da jeg drev å hadde ut instrument. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...