#1 Skrevet August 13, 2009 Hei Nå er byttet på bilen min gjort.. Tenkte å spørre om jeg vil få problem hos BT med bytte fra AUT til MAN??? Noen som vet? mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 Kansje moderator vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 Har ingenting å si, finnes ikke noe krav på det gitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2009 Kempe greier.. er det bare å avtale tid med BT å vise den eller trenger jeg dokumentasjoner? noen her ute som har vært med på dette? Gi meg gjerne tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2009 Hvorfor skal du vise bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2009 bilen trenge ikkje å vises 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2009 Hvorfor skal du vise bilen? Bilen er pr dags dato en Varebil, men ifra 15 August kan jeg sette den som stv uten kostnader, tenkte på om jeg kunne vise girkasse bytte samtidig å... men da glemmer jeg den saken å får den bare på hvite skilter :D:D:D GLEDER MEG Neste VAG treff?? rundt midt norge er hvor å når?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...