#1 Skrevet August 13, 2009 har eit stort problem med at alle 4 hjula blir utslitte i løpet av ca 5000 km. bilen er senka, men ikkje noe sånt alvårli mye, så derfor skulle eg hadt powerflex foringer og juster bar kamber frame og bak. eller er det noen som har noe råd mot at dekken slites på insiden helt likt på alle 4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2009 Har du tatt hjulstillings kontroll etter senkinga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2009 Høres vel litt drøyt ut at du sliter ut alle 4 dekka, og at det skyldes foringer.. Da tror jeg ikke du hadde orket å kjøre hvis så mye av foringene var så gåent... Forran er det camberjustering orginalt.. Har 4hjulstrekk er det det bak å.. Hvis det er fwd får du ikke justert noe bak såvidt jeg veit. Ta 4hjulskontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2009 bak vil du få dette problemet på en FWD uansett. må som nevnt her bytte til justerbart camberstang bak og det koster sine kroner for å si det sånn. husker ikke prisen på det men sjekket det opp når jeg hadde gamle passaten. men det jeg også kom til å tenke på var at på gamle passat så kjørte jeg med TA-tecniks justerbart uten å ta 4 hjulskontroll og 18" og merket ikke noe spess på slitasjen på den. hvordan biler dette? stv eller sedan. hvordan drivverk er det på den? og ikke minst hvordan senk og dekk og felger. alt dette er greit å ha med ettersom du lurer på ting ang understeller ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...