Hvem skal til Rudskogen,og når reiser dere?

Anbefalte innlegg

Hola!

 

Hvor mange her er det som skal ta turen til Rudskogen? Blir det noe felles kjøring i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vertfall tenkt meg nedover :) Mange som har tenkt seg? blir det noe felleskjøring? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vertfall tenkt meg nedover :) Mange som har tenkt seg? blir det noe felleskjøring? :)

 

Jeg så for meg å reise sånn 10.30-11-tiden fra Bergen, vet ikke riktig hva resten skal, hva sier dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så for meg å reise sånn 10.30-11-tiden fra Bergen, vet ikke riktig hva resten skal, hva sier dere?

 

Regner med du tenker fredag :) ja sann i 11 tiden passer meg bra vertfall, er vell fort en 9 timer og kjøre ca? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen eg også;) og tror det går litt fortere enn 9 t med vacn felleskjøring :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen eg også;) og tror det går litt fortere enn 9 t med vacn felleskjøring :P

 

Ja det er vell fult mulig og kjøre fortere :P

 

Noen som har kommet fram til et tidspunkt eller blir det ingen felleskjøring? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er vell fult mulig og kjøre fortere :P

 

Noen som har kommet fram til et tidspunkt eller blir det ingen felleskjøring? :)

 

Bare å banke inn et tidspunkt det Ole Jacob: smil :

Hva med kl 11.30 fra Gullbotn på parkeringsplassen ved kiosken, ved avkjøring til Hardanger (RV7)

Regner hvertfall med å dra rundt de tider. Trenger lappen etter helgen også så kjør først du Sindre;)

edit: om det er noe så er jeg å treffe på tlf 97 66 48 90.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å banke inn et tidspunkt det Ole Jacob: smil :

Hva med kl 11.30 fra Gullbotn på parkeringsplassen ved kiosken, ved avkjøring til Hardanger (RV7)

Regner hvertfall med å dra rundt de tider. Trenger lappen etter helgen også så kjør først du Sindre;)

edit: om det er noe så er jeg å treffe på tlf 97 66 48 90.

 

Hvor er det? :o

Hadde vertfall ikkje tenkt seinere enn 10.30 fra bergen sentrum.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det? :o

Hadde vertfall ikkje tenkt seinere enn 10.30 fra bergen sentrum.. :)

Som sagt, ved avkjøringen til Hardanger når du kjører E16 mot Voss:p

Prøve å finne på kart, måtte freshe opp litt skills i Paint : haha :

Gullbotn.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

allo folks :)

 

 

er det noen her som kunne hjelpe meg med et stort problem

som har plass til et sett med små 14" lettalu felger til å hjelpe meg frakte til bergen ,send meg en PM

ville betydd utrolig mye om noen kunne hjelpe meg ellers kommer jeg meg ikke hjem på en stund , er desværre ikke plass til alle 4 i lille golfen min : gråter :

 

tusen takk til alle som i det hele tatt kunne vurdert det

 

mvh Dado

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke tur på meg allikavel. blir jobbing på meg hele helgen desverre.men blir vel en bra tur selvom eg ikke er med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.