#1 Skrevet August 13, 2009 Hola! Hvor mange her er det som skal ta turen til Rudskogen? Blir det noe felles kjøring i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2009 Jeg hadde vertfall tenkt meg nedover Mange som har tenkt seg? blir det noe felleskjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2009 Jeg hadde vertfall tenkt meg nedover Mange som har tenkt seg? blir det noe felleskjøring? Jeg så for meg å reise sånn 10.30-11-tiden fra Bergen, vet ikke riktig hva resten skal, hva sier dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2009 Jeg så for meg å reise sånn 10.30-11-tiden fra Bergen, vet ikke riktig hva resten skal, hva sier dere? Regner med du tenker fredag ja sann i 11 tiden passer meg bra vertfall, er vell fort en 9 timer og kjøre ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2009 tar turen eg også og tror det går litt fortere enn 9 t med vacn felleskjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2009 tar turen eg også og tror det går litt fortere enn 9 t med vacn felleskjøring Ja det er vell fult mulig og kjøre fortere Noen som har kommet fram til et tidspunkt eller blir det ingen felleskjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2009 (endret) Ja det er vell fult mulig og kjøre fortere Noen som har kommet fram til et tidspunkt eller blir det ingen felleskjøring? Bare å banke inn et tidspunkt det Ole Jacob: smil : Hva med kl 11.30 fra Gullbotn på parkeringsplassen ved kiosken, ved avkjøring til Hardanger (RV7) Regner hvertfall med å dra rundt de tider. Trenger lappen etter helgen også så kjør først du Sindre;) edit: om det er noe så er jeg å treffe på tlf 97 66 48 90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2009 Bare å banke inn et tidspunkt det Ole Jacob: smil : Hva med kl 11.30 fra Gullbotn på parkeringsplassen ved kiosken, ved avkjøring til Hardanger (RV7) Regner hvertfall med å dra rundt de tider. Trenger lappen etter helgen også så kjør først du Sindre;) edit: om det er noe så er jeg å treffe på tlf 97 66 48 90. Hvor er det? Hadde vertfall ikkje tenkt seinere enn 10.30 fra bergen sentrum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2009 Hvor er det? Hadde vertfall ikkje tenkt seinere enn 10.30 fra bergen sentrum.. Som sagt, ved avkjøringen til Hardanger når du kjører E16 mot Voss:p Prøve å finne på kart, måtte freshe opp litt skills i Paint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2009 (endret) allo folks er det noen her som kunne hjelpe meg med et stort problem som har plass til et sett med små 14" lettalu felger til å hjelpe meg frakte til bergen ,send meg en PM ville betydd utrolig mye om noen kunne hjelpe meg ellers kommer jeg meg ikke hjem på en stund , er desværre ikke plass til alle 4 i lille golfen min tusen takk til alle som i det hele tatt kunne vurdert det mvh Dado 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2009 Blir ikke tur på meg allikavel. blir jobbing på meg hele helgen desverre.men blir vel en bra tur selvom eg ikke er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...