Anbefalte innlegg

Har handla inn ein A4 B5 av 96 modellane.

Bestilte meg S4 fanger som kom dagen før eg reiste på jobb så fikk såvidt titta nedi pakken.

Såg på sokkelane til pærene i grøftelysa at dei var av det litt "rare" slaget..

Sokkelen var liksom festa i pæra for deretter å ha ein 90% før ledninga skulle inn.

Nokon som har denne typa og har satt in Xenon ettermonteringskit på dei ?

Kjem heim frå sjø over helga og skal begynde på jobben,men tenkte å få litt input først i tilfelle eg trengte nokon delar eller liknande :)

Tips og Triks mottas med stor takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av pære/sokkel? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikkje bilder akkurat no ettersom eg er på jobb : rolleyes

Kan ikkje skaffe dette før over helga eingong.

Kjøpte ASP=5990346[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1996[O]amp;Klasse=11"]Dette settet så er originale grøftelysa som står der.

Var uvanlige slik eg såg det , med festa til lysa i ein 90 grader med innkobling til straum.

Har du kanskje nokon superutstyr til dei kitta eg kjøpte av deg Tom Are ? eventuelt til dei i grøftelysa da ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Frode , er nok den eg meinar vist ikkje hukommelsen sviktar meg som vanleg : rolleyes

Så tilbake til mitt spørsmål: Nokon som har montert Xenon på desse ? er det ingen hokus pokus i forhold til dei "vanlige" pærene/sokkelane?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil mene det er H7 pærer i tåkelysa til S4 b5, byttet pære i tåkelyset på en 98mod S4 som en kompis har. Men mulig det ikke er samme tåkelys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er H7 pærer , har handla inn Xenon kittet ;)

Men lurte på om det var noko hokus pokus å få inn Xenon pærer med ein slik sokkel som er avbilda , eller om det er bolt on slik som på dei "vanlige" rette sokkelane....?

Lurte berre på om eg trengte noko ekstra til det ettersom dette må fiksast når eg kjem heim frå sjøen om eit par dagar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.