#1 Skrevet August 14, 2009 Har et sett med 8x17" Bolero felger som skal brukes til vinteren. Disse felgene har flasset av og er også stygge under klarlakken på flere steder. Hva kan jeg gjøre for å få disse pene igjen? Har tenkt på om det er mulig å glassblåse de, og evt. pulverlakkere de, f.eks i hvitt. Noen som har sett noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 De jeg hadde solgte jeg til kameraten min, disse lakka vi hvite:) Ble tøft som fy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 Anders T.Hagen "been there, done that" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2009 Noen tips til hvor man kan få gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2010 funnet ut noe mere her?skulle fått glassblåst et sett felger jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2010 Ikke funnet ut noe mer dessverre. Et eller annet bad med godstoff som hadde tatt lakken hadde jo også gjort saken lettere. Jeg har sett for meg at høyglanspolert kant og senter lakket i en litt mørkere gråtone hadde blitt fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2010 (endret) En kamerat og tidligere kollega av meg (Atle Hunshamer i klubben), har hvitlakkerte strøkne "Bolero"felger Her kan du se prosjekttråden hans, med litt bilder av felga. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82233&page=7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2010 Hvite Bolero-felger gjorde seg veldig på den 90'en ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2010 Ja det er MEGET rått....Jeg har også lust på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2010 Jeg lurer på det samme, da mine har begynt å flasse ganske bra rundt kanten. I tillegg er de litt kantkjørte, hva kan gjøres med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2010 Jeg lurer på det samme, da mine har begynt å flasse ganske bra rundt kanten. I tillegg er de litt kantkjørte, hva kan gjøres med det? Der dem er kantkjørte kan du smøre deg inn med tålmodighet, og pusse ned med sandpapir, for så å legge på kjemisk metall Har en kamerat som har gjort dette på x antall felger, med strålende resultat Ellers kan du jo sjekke denne linken http://www.autopia-carcare.com/realwhda.html Skal iallefall gjøre det med noen felger jeg har liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2010 Thomas: En jeg kjenner fikk for mange år siden sine kalk eller glassblåst på øra, men jeg er ikke kar om å huske hvem som gjorde det. Han tok de så hjem og vannslipte de for å få de helt glatte før han lakket med sprayboks. Det ble rimelig bra og holdt lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2010 Det var kanskje på Overflateteknikk i Industriveien, men de eksisterer vel ikke lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 10, 2010 tror ikke overflateteknikk eksisterer lenger nei,men skal jo ikke si det sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2010 Kan høres ut som om det stemmer ja. Men noen må da ha tilgang på slikt, all den industrien som faktisk er på øra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 10, 2010 Ja hvis noen kan utføre sandblåsing og pulverlakkering her så skal jeg benytte meg i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...