#1 Skrevet August 14, 2009 Har avtagbart på Touran'en. Av og til går det ikke skikkelig i lås, så jeg ikke får ut nøkkelen. Har prøvd med WD40 uten et det hjelper spesielt. Og da er jeg ikke trygg på at festet et til å stole på... Og ja, jeg tar det alltid av når det ikke er i bruk, og ja, jeg bruker dekselet over hullet når hengerfestet ikke er i bruk. Det er låse/fjærmekanismen i kuleenheten som klikker. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2009 Skikkelig fett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2009 Har avtagbart på Touran'en. Av og til går det ikke skikkelig i lås, så jeg ikke får ut nøkkelen. Har prøvd med WD40 uten et det hjelper spesielt. Og da er jeg ikke trygg på at festet et til å stole på... Og ja, jeg tar det alltid av når det ikke er i bruk, og ja, jeg bruker dekselet over hullet når hengerfestet ikke er i bruk. Det er låse/fjærmekanismen i kuleenheten som klikker. Noen tips? Er det fett nok på pinnen du stikker opp i hullet? Hvis ikke prøv å smør opp denne. Har du brukt den lille plastkoppen som dekker over låsesylinderen når festet står på bilen? hvis ikke kan du få dritt i låsesylinderen som medfører problemer med den. Ville ikke brukt det med mindre det går skikkelig i lås og du får ut nøkkelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...