Anbefalte innlegg

flere som har stengt trådene sine her inne.. Bare les litt i tråden til bård med rieger golfen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM+/luftgutta stikker.. Lei av at det har blitt så bilforumet tendenser her inne.. Noe som forsåvidt er sant!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner, Takk for informerer meg Anders....

Beklager jeg glemte tiden;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dritt å bli syk nå!!! er endelig ferie fra skolen(ikke jobben) så blir jeg syk! MØKK!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja har ikke du ca 480 skruer du skal skru inn a ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene du tenker på? må pusse de først.. får prøve å levere ringene over jul(hvis senterne begynner å bli klare da)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jippi ! endelig framgang på s-swei`en ! Plukka deler som skal til pulverlakk som blir levert imorgen ! sååå da blir det fult kjør når jeg får de delene tilbake !! Er da også forhåpentligvis ferdig med badet hjemme også !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor pulverlakker du? hvordan er prisene der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åros industrilakkering bruker jeg..... Han lakkerte traverser 2 stk, bærearmer 4stk, navhus 4stk, øvre lenkarmer 2stk, bakre diff brakett 1stk, innsuget + noen andre smådeler..... leverte de skrudd fra bil møkkete og fæle og hentet de nylakkerte og strøkne for 5 store....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke galt det! tenkte om jeg skulle pulverlakke tønnene til felgene..

Men du har vel ikke S2 calippere liggende du? er det ikke de man kan sette på div vw/audi(som min) for å få større bremser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, syntes ikke det er så gali pris....

Nei, dårlig med slikt liggende asså.... De solgte jeg når jeg kjøpte nye.... Men ja, det er vell de som folk kjøper som upgrade. Er vell 264mm ventilerte skiver du kan få forran da mener jeg og huske.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, regnet nesten med det.. men er det ikke større skiver man får på? Men er vel 2 stempla som er grunnen til oppgraderingen..

edit: har du noen tips når man skal bytte turbo? sitter sikkert greit fast div. bolter..

Har du mulighet til å justere litt i vagcom for meg? skal sette i nye dyser i juleferien :) men må ha vagcom for å justere noe(har oppsettet for hva som skal gjøres)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

276x25mm er det faktisk som ble levert på S2 orginalt. er 2 stemplet ja.

Tja, boltene der bør ha vært sausa inn med kobberpasta. Regner med ikke turboen har vært av de siste årene ?

ibunn og igrunn er det ikke noe stress struing, har du verktøy med litt kvalitet som ikke "gir" seg i nebbet så løsner det meste. Hiv på litt wd40 eller lign. for gjengenes skyld.

Jeg har ingen erfaring med justering. Men stiller gjerne vag-com`en til disp. og blir med og lærer litt !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på den har vært av de siste årene.. skikkelig verktøy har jeg! Det meste med livstidsgaranti så bør ikke gi seg! Heller skruene jeg er redd vil gi seg :)

Men supert at du stiller med vag com! Deilig å få det på plass(så er det bare å få reist til stavanger for å chipe den den 170-180hk :D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best jeg ikke venter for lenge med og sette inn den nye pustehjelpen på motoren min ser det ut som ! Vis ikke er det farlig plutselig en golf kommer på siden av meg ! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : det tviler jeg sterkt på! Men får fine tall på papiret i hvertfall :) håper turboen orker å strekke seg til 170-180hk og enn 400Nm..

Har akkurat bestilt MASSE deler i julegave til bilen(se tråden), men ingen spennende deler dog, kun for å få bilen helt 100..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra liste det der ! blir nok bra til våren nå !

Hvor kjøper du delene ?

400Nm begynner det og skje litt ! kanskje jeg burde parkere S2en og heller bygge på 1Z`en i traktoren ? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte det hos hovwdiaudi.dk(fikk sendingsnr på ups nå btw)

kostet 3000inkl frakt og mva for alt det!!! er 1/3->1/4 av norge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo en bra pris det da Anders...GOD JUL:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke galt det nei! men ble ca 500kr dyrere.. jeg som surret litt.. men uansett billig!

Nå er det "Alene Hjemme 2"

GOD JUL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært ute å "fresa" i 3 timer:o Digg med hvit jul, tror det er noen år siden : klø :

Ha en flott julekveld :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.