#451 Skrevet Desember 30, 2009 kaldt idag ja.... å det j.... apollo batteriet er dødt som ei sviske. mye vits med dyrt batteri når det konker ut bare det ser blå ute....tror jeg bestiller odessey isteden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Desember 30, 2009 (endret) x2! Dødt her i dag og men kan ha noe med at ladereléet har tatt kvelden.. CRAP! Stian: Moralsk støtte er alltid kjekt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Desember 30, 2009 X3:p Ikke så rart når den har kjørt 1 km på rundt 1 uke:o Men men, får ta det med et smil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Desember 30, 2009 X4 riktignok henriette sin a6 men like dau den gitt ........ ingenting som slår corollan om dagen :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Desember 30, 2009 Stian: Moralsk støtte er alltid kjekt ! tenkte jeg det ikke skulle vært i garasjen min idag ........ demontere tank med bensin i = bensin nedover armen og inn i jakka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Desember 30, 2009 tenkte jeg det ikke skulle vært i garasjen min idag ........ demontere tank med bensin i = bensin nedover armen og inn i jakka skulle jeg likt å sett digg med en sigg etterpå da vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Desember 30, 2009 Å får jeg start på bilen med startkabler? Nei da.. Dumt spm: Hjelper det å sette batteriet til lading da? Eller er det noe som har tatt kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Desember 30, 2009 batterisyra kan vel fryse hvis det er dårlig å det er kaldt ute(har jeg hørt, men ikke sikre kilder;))... jeg tok inn batteriet mitt tidlig idag å¨er først nå det har fått rom temp. på sidene.... Så ta det inn å la det stå inne i natt og prøv å lad det i morgen;) Hvis ikke kan du alltids få kjøpt ett av meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Desember 30, 2009 Kan jo ta det inn å se, men tror kanskje det synger på siste verset uansett:p Hva ligger et nytt brukbart på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Desember 30, 2009 hehe et odessey pc1500 ligger vel på veil 2800kr;) Kan sikkert gjøres noe med men ikke mye da det er uhyre dårlig kalkyle på batterier... men det er bolt on på de fleste tyske biler;) og kan ikke sammenlignes med vanlige blybatterier... hvertfall ikke når det er bilstereo inne i bilde.... http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_86&products_id=1118 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Desember 30, 2009 Dette burde altså gjøre nytten? Kjedelig at batteriet alltid skal tulle når det er andre ting som skal fikses. Dropper å ta inn batteriet. Med tanke på alle de 4-beinte som løper rundt her, ville det vært kjipt om batteriet skulle lekke! Har bestilt meg nytt medlemskap i falck da:) 6 mnd til 99:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Desember 30, 2009 trill den i gang da kommer den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Desember 30, 2009 skulle jeg likt å sett digg med en sigg etterpå da vel? bra marius ikke var der da hadde vi gått i lufta begge to heldigvis røyker ikke jeg vøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Desember 30, 2009 kommer ikke de golfene deres med sveiv a ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Desember 30, 2009 morroklumpen Meeen vært i banken i dag el? skal vel hente noe til fredag du? link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Desember 30, 2009 morroklumpen Meeen vært i banken i dag el? skal vel hente noe til fredag du? link? vært både i banken og på posten tja hvis det ikke blir lørdag da http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1021314;Modified=1259763383 den som er planen iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Desember 30, 2009 kommer ikke de golfene deres med sveiv a ! Tror ikke jeg fikk med sveiv:p De beholdt vel den akkurat som de beholdt det fine ratte: gråter : Bilen står så fint. Så jeg tror jeg skal la den stå der til noen andre begynner å kikke under pansret. Jeg har nemlig juleferie: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Desember 30, 2009 Tror ikke jeg fikk med sveiv:p De beholdt vel den akkurat som de beholdt det fine ratte: gråter :Bilen står så fint. Så jeg tror jeg skal la den stå der til noen andre begynner å kikke under pansret. Jeg har nemlig juleferie: smil : stakk de av med rattet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Desember 30, 2009 stakk de av med rattet også Det vil si selger.. Var ikke så fint, men finere enn det vanlig kjedelige med airbag. (selvom den airbagen kanskje er kjekk å ha: klø Forresten en helt ny utgangsdør, er det vanlig at låsen skal fryse fast i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Desember 30, 2009 mindre heldig med rattet ja spray litt silicon i dørlåsen så tenker jeg den blir fin fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Desember 30, 2009 står værre til med rattet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Desember 30, 2009 mindre heldig med rattet ja spray litt silicon i dørlåsen så tenker jeg den blir fin fin Sant det. Skal nok ALDRI kjøpe bil der mer: rolleyes Det burde den bli, idag kom vi ikke ut, og nå får vi ikke låst, litt kjedelig med tanke på at det snart er natt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Desember 30, 2009 står værre til med rattet mitt Hehe, trenger man ratt da? kan du ikke sette på en planke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Desember 30, 2009 sant det menne spray på så er du i boks .... har jo låsespray på bensinstasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Desember 30, 2009 marius ilustrerer at det er en mulighet..... hvis vi fjærner døra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...