#476 Skrevet Desember 30, 2009 Hehe. Du må jo tilpasse den da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Desember 30, 2009 fyll på bremseveske (øl) drink and drive godkjent av din lokale Audi mekaniker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Desember 30, 2009 Skulle hatt flere sånne, så kanksje jeg får godkjent sotinga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Desember 30, 2009 ta en tur på mekonomen verkstedet ved gamle gilde min sklei igjennom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Desember 30, 2009 Er det han Bård eller noe som driver der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Desember 30, 2009 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Desember 30, 2009 Sånn skulle jeg hatt i caben:o Men synes det var litt bilig... http://cgi.ebay.de/VW-GOLF3-o-GOLF-3-4-CABRIO-LEDERSITZE-LEDERAUSSTATTUNG_W0QQitemZ220524834949QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item33584df085 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Desember 30, 2009 (endret) stian: Det er vel en på forumet som selger den ? edit: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=173787&highlight=audi+a4 Men er ikke S-line interiør på den da.. Men du skal vel bare cruise du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Desember 31, 2009 stian: Det er vel en på forumet som selger den ? edit: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=173787&highlight=audi+a4 Men er ikke S-line interiør på den da.. Men du skal vel bare cruise du jupp er klar over det hva syns du a ? kikka gjennom alt han har skrivd sålenge han har vært medlem he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Desember 31, 2009 Sånn skulle jeg hatt i caben:o Men synes det var litt bilig... http://cgi.ebay.de/VW-GOLF3-o-GOLF-3-4-CABRIO-LEDERSITZE-LEDERAUSSTATTUNG_W0QQitemZ220524834949QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item33584df085 hadde gjort seg det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Desember 31, 2009 digg med 180hk da.. men skal jeg være ærlig ville jeg hatt sportsetene/rattet.. Og S-line utvendig.. Så for 185 så er det en del biler med det utstyret.. også i TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Desember 31, 2009 he he du altså er ikke kjempe ceeeeeeean på tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Desember 31, 2009 å hvorfor ikke? Skal du å øke antall medlemmer i familien Stian? med tanke på stv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Desember 31, 2009 Godt Nytt år godfolk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Desember 31, 2009 (endret) Godt nytt år:) Får håpe det nye blir bedre enn det gamle;) Har lada batteriet idag, men "kjerra" vil fortsatt ikke starte:( Kan hende det hjelper med startkabler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Januar 1, 2010 Grattis med ny bil stian!! Bare å få bestilt coils så skal jeg finne frem noen hjul til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Januar 3, 2010 Har du kjøpt deg bil stian??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Januar 3, 2010 kjøpt seg B6 1.8TQ Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Januar 5, 2010 Gratulerer:) planer eller Stian? en tråd vi kan mobbe deg litt i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Januar 5, 2010 fyll på bremseveske (øl) drink and drive godkjent av din lokale Audi mekaniker Marius er VW-mekaniker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet Januar 5, 2010 noen kjøpe yppelig bruksbil ? audi 80 1.9 TDI stv. 94` nylig ferdig innkjørt, passert 317 000km. byttet clutsj og reg reim på 275 000km. Noen ? billig forsikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet Januar 5, 2010 hva skal du ha nå da? Q på vinteren også? er du i porsgrunn denne uken? skal prøve å få montert dysene/snurra ila uken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet Januar 6, 2010 noen kjøpe yppelig bruksbil ? audi 80 1.9 TDI stv. 94` nylig ferdig innkjørt, passert 317 000km. byttet clutsj og reg reim på 275 000km. Noen ? billig forsikring Hvor mye hadde du tenkt å ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet Januar 6, 2010 ser den billigste på finn ligger på 20 000,- og den billigste på autodb ligger på 28 000,- Så hadde sett for meg 16 000,- + årsavgiften for iår inkl. omreg. Grunnet litt lavere pris er det at panseret har flasset litt lakk og litt på høyre bakdør. lite/ingenting rust Yppelig bruksbil. Billig i drift og aldri hatt ett feilslag for meg. har kjørt den nesten 17 000km siden jeg kjøpte den. Montert motorvarmer og coupevarmer på den. Byttet motorolje og filter på den for 3000km siden. Er også fjernet EGR ventilen og renset innsuget. Også montert turbotrykksmåler i den. Cd spiller er det også faktisk. Lyst interiør uten hull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet Januar 6, 2010 Er den lettstarta? (uten bruk av motorvarmer?) Og hvordan fungerer varmeapparatet? Begynner å bli mektig lei avcaben som bare starter når den selv vil:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...