#526 Skrevet Januar 14, 2010 Når er det? Har veldig veldig lyst! Men bilen må være litt klar i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Januar 15, 2010 er 11-13 juni:) så du har god tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Januar 15, 2010 joa, men har xxxx som skal bli ferdig og tar 80% av alle pengene av det jeg skulle ha gjort.. og vil gjøre det som var planen og.. de jæ*** pengene Men så lenge bilen er sånn tålig grei så skal jeg vel ta meg en tur ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Januar 15, 2010 hehe hvis ikke du har vært der det absolutt verdt opplevelsen å anbefales på det sterkeste. Anbefaler dog å ha med en som kan være sjåfør på søndag;) kjerringa f.eks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Januar 15, 2010 joa, men har xxxx som skal bli ferdig og tar 80% av alle pengene av det jeg skulle ha gjort.. og vil gjøre det som var planen og.. de jæ*** pengene Men så lenge bilen er sånn tålig grei så skal jeg vel ta meg en tur ja! hvis jeg får tid til treffet så tror jeg jaggu du har co pilot:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Januar 15, 2010 Gutta bois : helge tilbud.. Har en golf gti 16v som vi selger i helga da vi skal til skien , så kan vi kjøre denne bort selge den (for 20 000) så kjøre tilbake med anna bil vi har kjøpt , om noen er interessert ring meg 91648820 for mer info!!. Må skje asap! Er litt småplukk med den men grei bil er den svarte som ble annonsert tidligere i sommer var det vell? kontakt meg mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Januar 15, 2010 Endelig ferdig med fwd driving ser det ut som! Quattro bil er avtalt handel med og blir hentet til uken ! Jippi audi 80 er da for salg iløpet av slutten av januar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Januar 15, 2010 Hva har du kjøpt deg nå da Lars, Ellers er diesel dyret mitt på vegen igjen etter en VELDIG nesten total havari av motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Januar 15, 2010 hvis jeg får tid til treffet så tror jeg jaggu du har co pilot:) den er go! Men da får du ikke lov til å fikle med kanppene i bilen tog du an Men må se ann når den tid kommer da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Januar 15, 2010 FAEN anders kommer oss ikke bortover vi vurderer prøve heike bortover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Januar 16, 2010 ja jeg kan vel få lov til å styrre el vinduet mitt vel;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Januar 16, 2010 ja de knappene skal du få leke med hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Januar 16, 2010 den er go! Men da får du ikke lov til å fikle med kanppene i bilen tog du an Men må se ann når den tid kommer da.. tog han jeg og!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Januar 16, 2010 en liten sneak titt på nye bruksbilen som blir hentet til uken;) noen som klarer den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Januar 16, 2010 tog han jeg og!!!! Gratulerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Januar 17, 2010 en liten sneak titt på nye bruksbilen som blir hentet til uken;) noen som klarer den ? kan det være: 98`Audi A6 1.8TQ Limo ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Januar 17, 2010 kan det være: 98`Audi A6 1.8TQ Limo ? :klapp::klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Januar 17, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1881443#post1881443 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Januar 17, 2010 Se det ja, gjort noe mere med den eller ? stand er den i nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Januar 18, 2010 legg inn bilder da lars erik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Januar 18, 2010 Da var 80 traktoren solgt og hentet ! Så nå lukter det justerbart til den nye bruksbilen Bilder kommer når jeg har fått hentet den ! iløpet av uka..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Januar 18, 2010 husk at 40/40 ikke er senk! Dette er noe jeg har lært gjennom 3 års bekjentskap med Herr Moen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Januar 18, 2010 Da var 80 traktoren solgt og hentet ! Så nå lukter det justerbart til den nye bruksbilen Bilder kommer når jeg har fått hentet den ! iløpet av uka..... Er det gamle-bilen din du har kjøpt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Januar 18, 2010 (endret) Stian: Edit: Mats, har du sjekket opp de høytalerne jeg kunne få til garasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Januar 19, 2010 husk at 40/40 ikke er senk! Dette er noe jeg har lært gjennom 3 års bekjentskap med Herr Moen! kan være enig idet at 40/40 ikke er senk..... Må rundt det dobbelte om det skal bli noe greie på tinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...