Anbefalte innlegg

skal du ha for å legge på mine biler å da stian?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he trur dere må se hvordan det blir på min først :D men kan såklart hjelpe til eller bytte tjenester funker vel også kanon :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur vi må få ordna en fest slik at alle kan lure hverandre :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Fus til å ikke bli lurt ;)

Men stian, kan stå oss meg! Bare å ta med gass eller betale en 100ings for å dekke gassen.. så er det fort 20grader i garasjen.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men stian, kan stå oss meg! Bare å ta med gass eller betale en 100ings for å dekke gassen.. så er det fort 20grader i garasjen.. :D

SÅ hvis jeg spanderer litt gass for meg og stian+en cheeseburger(flatklemtutgave) så tar du bilen min å stian? Var det sånn å forstå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gåkke ann å reservere seg for lur : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SÅ hvis jeg spanderer litt gass for meg og stian+en cheeseburger(flatklemtutgave) så tar du bilen min å stian? Var det sånn å forstå?

ja varre ikke det a :D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo mener å huske det, samt en øl på neste lokallagsmøte fest?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo mener å huske det, samt en øl på neste lokallagsmøte fest?;)

hmmm ja det høres rektig ut : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig å vite vi ble enige!!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ellers så er alt topp.... Jævlig liv her inne, nesten like mye liv som på forrige lokallagsmøte!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Ja ikke mest liv..

venter bare på delene til air riden jeg.. så jeg kan få begynt å planlagt hvordan jeg skal ha det i bagasjen..

Har jo en barnevogn jeg må ta hensyn til..

Men før det blir det ny eksos! Sveitserost har ikke noe på en bil å gjøre! Så bytter ut alt til 2.5"...

forresten, har du du fått skivene forran mats?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har fått skivene og de lagrene, samt regningen;) Skal vi bytte en dag? ;) en annen ting, de høytalerene kunne du få... skal bare få henta de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken lagre? kan få byttet en dag ja.. Må bare ha ny gass dunk igjen.. kaldt uten varme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mest trøkk i telemark nei..... aldri vært helt det stoore heller det siden mens de åra jeg har vært medlem....

Morro bygg du er igang med Anders. Skal bli råkult og se denne på air, audi wheels og riktig strekk på dekkene ! Blir råkult !

Selv venter jeg på bremseklosser bak til s-swei`en og simring til bakdiffen før bakstillingen er komplett igjen på den.... da er det bare aaaalt det andre igjen.... :P

Noen her som glassblåser/sandblåser ? har en liten del jeg skulle hatt sandblåst.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får satse på det blir bra når jeg blir "ferdig" :) Nå blir jo også eksosen oppgradert, dysene må jeg få montert, men trenger først en diagnose av bilen.. Noe galt med ladetrykket.. Lars? :)

Har bare "litt" sveisejobb forran meg på kanalene og hjulhusa bak.. så hvis noe er kløpper på sveising så er det bare å komme å hjelpe/vise meg litt :)

Noen som får noen skikkelige gode priser på mekonomen/bilextra? skal ha simons eksos deler..

Skal bli gøy å se s-swei`en med den nye snurra osv! Det må jo gå helt værst! hk/Nm regner du med å havne på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle sikkert noen lagre framme osv, så jeg kjøpte det som skulle være kjekt å bytte, men har sikkert bestilt feil igjen jeg!

Og litt varme skal vi fikse!

Husk at du han øve det på eksos på bilen min!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diagnose er ikke noe problem og kjøre..... har egen pc som ligger i bilen hele tiden med ross-tech kabelen. alltids kjekt og ha med seg......

Audien bør flytte seg sånn passe greit..... Bare jeg får mer enn de orginale 230hk og 380Nm blir jeg fornøyd.... Men Jon Anders snakket vell om ett sted rundt 460hk og vet ikke Nm.... Skal kjøpe en pakke av han med det jeg trenger pluss papirer på effekten fra navrulla til Ringstad mener jeg det var....

Hadde vært fryktelig morro og stått klar på startstreken 1mai dragrace på geiteryggen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merker lars meeeeeerker !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har vel 20% på deler hos bilxtra sandefjord. Og torshov er vel i utgangspunktet det billigste også er det vel 10% rabatt på det igjen...

Har handlet ny bil da... gammal tdi... lurer meg på om ikke den har samme fargen som anders sin;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merker lars meeeeeerker !!!!

: bh :

Så du hadde ringt igår når jeg våknet.... og var innom værste idag og holdt på men klarte fremdeles og glemme de..... skulle hatt nye selv på A6`en også.... Ikke umulig det blir tur innom igjen istarten av uka.... føler det er på tide og gjøre noe på den nå.......: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har vel 20% på deler hos bilxtra sandefjord. Og torshov er vel i utgangspunktet det billigste også er det vel 10% rabatt på det igjen...

Har handlet ny bil da... gammal tdi... lurer meg på om ikke den har samme fargen som anders sin;)

grattis da! sleng ut bilde da!

Ble den passaten 35i?

På eksos deler er faktisk mekonomen det rimligste(veiledene priser), men skulle gjerne hatt en skikkelig god pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å ha lest at det er god rabatt på mekonomen i drammen;)

Ble 35i ja. Hatt den en tur til sørlandet å virket grei men virker som om turboen slutter å lade innimellom. Akkurat som man holder gassen rolig selv om man ha fjøla i bånn....

noen bilder...

DSC00588 (Large).JPG

DSC00590 (Large).JPG

DSC00589 (Large).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett bilde av bilen i mørket.. ser det er lilla i den:)

DSC00586 (Large).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.