#626 Skrevet Februar 8, 2010 noen i grenland som vil ta diagnose av begge bilene mot ett par sedler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Februar 8, 2010 Kan kjøre vag-com jeg mot at du justerer opp anlegget i A6`en ! Har tid til onsdag etter arbeid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Februar 8, 2010 tror det passer greit:) hjemme fra kl 14.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Februar 8, 2010 tror det passer greit:) hjemme fra kl 14.00 har nr ditt.... Ringer deg ved 4 tiden tenker jeg ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Februar 9, 2010 Stian---------------> http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=170128 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Februar 10, 2010 Noen av dere som har peil på noen som er flinke til å lakkere? (Og som ikke er for dyre ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Februar 10, 2010 når jeg sjekket pris på lakkering av golfen var det t.andersen i larvik som var rimeligst... og har hvertfall hørt at han skal være flink... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet Februar 10, 2010 Hvordan er det. Blir det egentlig noa av grenlandstreffet`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet Februar 12, 2010 Vi snakka om det på lokallagsmøte der det var TOPP oppmøte:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet Februar 12, 2010 håpet er jo at det blir no vi har iallefall en del penger å bruke i år hvis det er ønske om ett nytt treff...... vi må iallefall bestemme oss fortest mulig og en gruppe må sette igang all planleggingen for slik som det ble gjort sist fungerer IKKE i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet Februar 12, 2010 er det noe sted å ha dette da? Hørte dere snakket om at det ble trangt der det var ifjor. så første pri bør vel være å ordne en plass? siden jeg ikke er så godt kjent rundt om var vel stevneplassen det første som slo meg. Men vet ikke om det er dyrt å leie der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg er med værtfall på og sette oss ned en dag og se på noe treff..... Hvem er med ? Stian ? Ole Petter ? Marius ? mats ? Anders ? Heidi ? Jan Richard ? Søndag 21 februar og ta ett møte????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet Februar 12, 2010 Tror det skulle passe greit da. Er vel kanskje på tide jeg bidrar med litt her jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg kan helt sikkert være med på å hjelpe til med et eller annet. Men, det finnes et men der... Første stede som slo meg var parkeringa på hydro, eller nede ved høyskolen. De fleste større plassene i Skien er vel som regel opptatt på lørdager/søndager? Stevneplassen føler jeg blir litt "innestengt" Uansett så skal det sikkert bli tatt bilde et annet sted etterpå, det viksitgste er jo at det er plass nok. (Og selvfølgelig at det ser greit nok ut rundt da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet Februar 12, 2010 Som sagt jeg er ikke veldig kjent her;) Men en plass å være bør jo være første som må ordnes. Men kanskje greit med en dato før man kan høre om plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet Februar 12, 2010 Plass finner vi Ang dato, vet ikke helt hvor aktuelt det er men. Hvis vi hadde tatt siste lørdagen i mai, så er det barnas dag og kanskje det vekker litt mer interesse blant de medlemmene som skal ha med fruer og barn? (så har de noe å gjøre om det er fint vær da ) Så sant det ikke er veldig mange av dere som har lyst til å dra på det selv da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet Februar 12, 2010 hehe var det da. virker som en grei dato. Gatebil er helga før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet Februar 12, 2010 Var det ikke snakk om en bra plass i langesund området med vaske muligheter? Er kanskje det på hydro der? Hadde jo vært morro med ett treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet Februar 12, 2010 Var det ikke snakk om en bra plass i langesund området med vaske muligheter? Er kanskje det på hydro der? Hadde jo vært morro med ett treff:) Mulig vært nevnt krogshavn som ett alternativ for treff.... Det er en romslig parkeringsplass.... Hydro parkeringa er også mulighet mtp det er privat parkering og fult mulig og få til noe sikkert på en lørdag eller søndag for treff da det er langt ferre folk på arbeid i helgene..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet Februar 12, 2010 Er hvertfall vaskemulighet i lyskrysset på Herøya. Usikker på om det er lenger inn mot hydro.. Også er det jo ganske mange andre steder du kan vaske på i nærheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Februar 12, 2010 Men var det snakk om et møte neste søndag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Februar 12, 2010 kan sikkert ta det til søndag og for min del.. bare det blir litt utpå kvelden. er jo snart mars allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Februar 13, 2010 Førstkommende søndag kan ikke jeg, men kan neste som da blir 21. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Februar 13, 2010 greit med neste søndag og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Februar 14, 2010 når jeg sjekket pris på lakkering av golfen var det t.andersen i larvik som var rimeligst... og har hvertfall hørt at han skal være flink... Han som lakka passaten min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...