#676 Skrevet Februar 21, 2010 jeg møtte, Lars Erik var på vei... hva som skjedde med resten vet ikke jeg. Men er faktisk ikke lang tid til sommeren så ting bør jo begynne å skje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#677 Skrevet Februar 21, 2010 Beklager jeg ikke møtte opp, men var en liten krise her hjemme serru, hovedkrana fikk for seg å spylevann ut i kjellern! Men på det forrige møte så var det bare meg, Stian og Marius.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#678 Skrevet Februar 21, 2010 Ja er sant mats! Er jo bare de vanlige som dukker opp, var selv i bursdag idag så hadde ikke anledning. Er vel bare å si det som det er, at det å møte opp til møter er noe dritt å treff kan vi se langt etter så lenge ingen av de som lover at de skal hjelpe viser seg ! Men sånn er det bare, er helt greit at ting kan komme i veien å slikt å at ikke folk kan. Sånn erre barre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#679 Skrevet Februar 21, 2010 Ikke bli sinna på meg nå da folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#680 Skrevet Februar 21, 2010 Er glad i deg jeg Marius! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#681 Skrevet Februar 21, 2010 fruen på jobb og syk unge så da måtte jeg holde fortet.. Men er for seint å begynne å planlegge noe treff nå! er en del som må planlegges/forbedres fra forrige.. Og blir det bare stress, så vil ikke treffet bli noe bra.. Og da vil ingen komme neste gang igjen.. Så geit å gjøre alt sikkelig nå! Skal vi planlegge noe så må det bli treff våren 2011 evt ta et høst treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#682 Skrevet Februar 21, 2010 Jeg har full forståelse for at folk ikke kan. Det som er irriterende er de som sier de kommer å ikke dukker opp: rolleyes Da kan man ta opp tlf å sende en sms:) Men må vel være en grunn til at folk ikke har interesse? Blir kanskje sleivspark å snakke om det da jeg har vært medlem i 3 år uten å være på ett eneste møte:o Har mine grunner til det. Enten er det stemning for treff el ikke. Å er det kan vi hvertfall bli enige om dato og prøve å få en plass å være? Det er vel første pri. Så kan vi heller ta ett møte og diskutere detaljer rimelig snart. Jeg personlig er veldig klar for å få til dette. Var jo ikke med ifjor så har ingen erfaring med det så der må jo andre komme med innspill. Så hvis folk blir enige om dato og foreslår sted skal jeg heller ta opp tlf og ringe rundt jeg. Da har jeg sparket ballen videre så er det om jeg har noen folk på laget: smil : Er 3 mnd så burde la seg gjøre. Og jeg kan ta noe ansvar her jeg (jobber tross alt bare til 13.00 om dagen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#683 Skrevet Februar 21, 2010 Vist vi vil, så kan vi ha treff våren 2010. Så uhyggelig lang tid kan det da ikke ta å planlegge et treff? Det som er viktig er jo dato og sted, resten går av seg selv, om vi tildeler oppgaver og blir (tildels) enige om hvordan vi vil ha det. I høst så var det jo et lite "treff" på parkeringa på gamle essotomta, og der møtte mange opp. Kanskje det er en mulighet? Vet at det er kaldt, men en liten halvtime overlever vi vel? Dette er min mening da. Om ikke så finnes jo høsten og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#684 Skrevet Februar 21, 2010 (endret) fruen på jobb og syk unge så da måtte jeg holde fortet.. Men er for seint å begynne å planlegge noe treff nå! er en del som må planlegges/forbedres fra forrige.. Og blir det bare stress, så vil ikke treffet bli noe bra.. Og da vil ingen komme neste gang igjen.. Så geit å gjøre alt sikkelig nå! Skal vi planlegge noe så må det bli treff våren 2011 evt ta et høst treff? Med denne farten dette lokallaget har på møter så burde vi kanskje tenke 2012? hehe Det er nok noe i det at det er for seint med ett vårtreff, så høst el vår 2011,Hva sier de som var med i fjor? er det mulig å få til ett bra treff nå i vår? Men da må vi finne en dato sånn at de som kunne tenke seg å hjelpe til kan møtes og avtale alt som hører med, sted,premier osv osv!! Og jeg beklager igjen at jeg ikke sendte sms el ringte i dag, var litt andre ting jeg hadde på tankene i ettermiddag! Men kom med forslag til dato... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#685 Skrevet Februar 21, 2010 (endret) er vel ett forslag om 29 mai.. det kræsjer ikke med noen av de store treffa.. Forslag til hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#686 Skrevet Februar 21, 2010 Dette her er ikke noe som helst uvanlig og det har vært slikt i ett par år.... De samme som møter opp hver gang. Men som sagt her, kanskje vi skal gå mot ett august/september treff ? Veldig popp og kjøre vår treff..... Kanksje kjøre ett høst treff og se hvordan det er..... og arrangsjere ett treff er ikke gjort over en kveld med pizza.... Vi så det ifjor de som var med på treffkomiteen at det var endel fiks faks for og få gjennomført dette..... og skal vi forbedre oss fra ifjor blir det enda mer arbeid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#687 Skrevet Februar 21, 2010 Holder en knapp på hydro. Så pp fabrikken var nevnt, men det tror jeg blir for lite, Hvis ikke så er det vel stor og god plass (og kanskje vond lukt) borte ved høyskolen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#688 Skrevet Februar 21, 2010 Tror det blir best med ett møte utenfor tastatur og mus, når kan folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#689 Skrevet Februar 21, 2010 passer stort sett på kveldene. Men kanskje få listet opp hvem som har lyst/vil dette så ikke det blir ett par tre stk bare liksom.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#690 Skrevet Februar 21, 2010 Onsdag 24 februar klokken 1800 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#691 Skrevet Februar 21, 2010 (endret) helt i orden:) Skal prøve å oppdatere lista etterhvert:) Onsdag 24 februar 18.00 Rio Da er blir det: Ole Petter Lars Erik Mats Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#692 Skrevet Februar 21, 2010 Passer for meg! Vår lokallagsleder har vel møte plikt;) Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#693 Skrevet Februar 21, 2010 Håper og kunne da se også Jan Richard Stian Marius Niklas Da de var med og gjennomførte fjorårets treff også og vi sammen sitter med flere punkter vi ønsker og endre på og gjennomføre på en bedre måte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#694 Skrevet Februar 21, 2010 Er på ferie fra onsdagen så kan desverre ikke komme.. Men kan være med å arrangere jeg.. Hjalp jo til i fjor også(med rigging) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#695 Skrevet Februar 21, 2010 Jeg kommer jeg, IMPONER MEG MED OPPMØTE FOLKENS !!! Så skal jeg kanskje fortelle om mine nye prosjekter ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#696 Skrevet Februar 21, 2010 Kan antagelig møte opp på onsdag. Gir beskjed i morgen om så er tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#697 Skrevet Februar 23, 2010 Passer for meg! Vår lokallagsleder har vel møte plikt;) Stian ja jeg har vel det kan si til mitt forsvar at jeg møtte opp på parkeringa klokka 18, men reiste 10 over da jeg ikke hadde sett noen som vanlig...... var desverre ikke klar over at det satt en ensom sjel inne og venta som hadde benyttet en annen parkering.... ingen god unskyldning men beste jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#698 Skrevet Februar 23, 2010 God nok den Stian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#699 Skrevet Februar 23, 2010 Håper og kunne da se også Jan Richard Stian Marius Niklas Da de var med og gjennomførte fjorårets treff også og vi sammen sitter med flere punkter vi ønsker og endre på og gjennomføre på en bedre måte Glemt meg da: gråter : Satser på å få tatt turen i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#700 Skrevet Februar 23, 2010 Da var audi`n solgt: gråter : Rart å selge "førstegangsbilen" gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...