#701 Skrevet Februar 24, 2010 Da var audi`n solgt: gråter : Rart å selge "førstegangsbilen" gitt det var vel ikke no å være redd for grattulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#702 Skrevet Februar 24, 2010 det var vel ikke no å være redd for grattulerer Hehe. Takk. *Må nok kjøpe meg en ny audi snart ja* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#703 Skrevet Februar 24, 2010 var 8 stykker på møtet idag imponert !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#704 Skrevet Februar 27, 2010 Vi snakket jo om å reise på hadelandstreffet. Vi skulle ikke laget noen gensere så vi reklamerte litt for oss selv? Og med evnt. dato for grenlandstreffet? (mulig det har vært oppe før, men i tilfelle ikke fått det med meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#705 Skrevet Februar 27, 2010 ja tenkte på det selv ..... tenkte litt på å ha noen klistremerker i ruta på bilen også ... de fleste legger jo merke til bilene på treffa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#706 Skrevet Mars 3, 2010 da har marius og meg vært en tur i garasjen veldig koslig å mekke litt !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#707 Skrevet Mars 3, 2010 Det er ikke kødd Ser ut som det går i boks i mårra også ! Koselig med kaffe å skravling au Takk for i aften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#708 Skrevet Mars 4, 2010 ho ho gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#709 Skrevet Mars 5, 2010 Sveiset meg ny eksos i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#710 Skrevet Mars 5, 2010 og det blei rektig så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#711 Skrevet Mars 5, 2010 takker stian ble litt brumming ja høres ikke ut som tdi mtp eksoslyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#712 Skrevet Mars 6, 2010 det er jeg enig i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#713 Skrevet Mars 8, 2010 Noen av dere som har tatt tattovering nedi storgata? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#714 Skrevet Mars 8, 2010 nei, men jeg å lurer på om noen har vært de eller har noen erfaringer derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#715 Skrevet Mars 8, 2010 Var innom de en liten tur, og serriøst driver de hvertfall Men siden infeksjonsfaren er "stor" lurer jeg på om det er verdt det:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#716 Skrevet Mars 8, 2010 haha kjør på heidi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#717 Skrevet Mars 8, 2010 Bare kjør på, skal bare få rota meg til å dra ned dit en tur å bestille time:) hvor fiksa du din veltrente arm stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#718 Skrevet Mars 8, 2010 kjør på.. blir ikke infeksjoner... bare rense med grønnsåpe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#719 Skrevet Mars 8, 2010 Ble det satt noe dato for nytt møte eller guttær ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#720 Skrevet Mars 8, 2010 Mats, skal du ha tattis?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#721 Skrevet Mars 8, 2010 ble ikke satt dato for nytt møte. Som sagt jeg har en grillfest til sommeren, men burde kanskje ha noe før den tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#722 Skrevet Mars 8, 2010 Har grusomt lyst på. Men det er vel kanskje strenge hygiene krav rundt tattovering? Må nesten le av meg selv. Har blitt utrolig ubesluttsom det siste året Stian har du skiltplate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#723 Skrevet Mars 8, 2010 Mats, skal du ha tattis?? om jeg ska..... DU snakka om det der du å...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#724 Skrevet Mars 8, 2010 Har grusomt lyst på. Men det er vel kanskje strenge hygiene krav rundt tattovering? Må nesten le av meg selv. Har blitt utrolig ubesluttsom det siste året Stian har du skiltplate? ang skiltplate så hadde jeg utdeling av det på lørdag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#725 Skrevet Mars 8, 2010 ang skiltplate så hadde jeg utdeling av det på lørdag;) Var nok ikke tilstede på lørdag Har du flere på lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...