#726 Skrevet Mars 9, 2010 Da var alt av papirer underskrevet og jeg er offisielt gjeldsslave:p Flytter inn på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#727 Skrevet Mars 9, 2010 Var nok ikke tilstede på lørdag Har du flere på lager? Stian har en stor eske i kjellerm. Og gratulerer Ole Petter.. Millonær på minus siden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#728 Skrevet Mars 9, 2010 jepp;) Men står visst en grunnmur til en garasje under snøen der så kanskje den kan brukes;) Skal hvertfdall uansett begynne så fort snøen er borte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#729 Skrevet Mars 9, 2010 Da var alt av papirer underskrevet og jeg er offisielt gjeldsslave:p Flytter inn på fredag Det blir bra! Gratulerer med eget hus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#730 Skrevet Mars 9, 2010 også får dynabel inn Digital Designs produktene i løpet av uka så vært en god uke dette;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#731 Skrevet Mars 9, 2010 Bare kjør på, skal bare få rota meg til å dra ned dit en tur å bestille time:) hvor fiksa du din veltrente arm stian? bodyart i larvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#732 Skrevet Mars 9, 2010 Har grusomt lyst på. Men det er vel kanskje strenge hygiene krav rundt tattovering? Må nesten le av meg selv. Har blitt utrolig ubesluttsom det siste året Stian har du skiltplate? strenge krav ..... du merker fort om det er skikkelige folk .... vask med sånn grønnsåpe som du får kjøpt på apoteket og smør med fuktighetskrem så er du redda : ) stian har skiltplater vøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#733 Skrevet Mars 9, 2010 hehe i gamle dager når jeg tok vasket jeg med vanlig grønnsåpe fra såpelageret til mor;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#734 Skrevet Mars 9, 2010 strenge krav ..... du merker fort om det er skikkelige folk .... vask med sånn grønnsåpe som du får kjøpt på apoteket og smør med fuktighetskrem så er du redda : ) stian har skiltplater vøtt Må gruble litt på den der:p *manne meg opp* Hadde vært kjekt med en plate til:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#735 Skrevet Mars 9, 2010 om jeg ska..... DU snakka om det der du å...... aaah FETT! Kjør på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#736 Skrevet Mars 10, 2010 hehe i gamle dager når jeg tok vasket jeg med vanlig grønnsåpe fra såpelageret til mor;) funker det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#737 Skrevet Mars 10, 2010 aaah FETT! Kjør på! Skal ut å bestille time nuh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#738 Skrevet Mars 10, 2010 hva skal dere ha tatto av da? spørs om dere klarer match min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#739 Skrevet Mars 10, 2010 Hvis mats skal ha den jeg hadde lyst på er det ingen over/ingen ved siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#740 Skrevet Mars 10, 2010 nei jeg skal bare ha navnet til han lille tassen som sikler her i huset, tviler på at det verdens mest fresige tattisen her i klubben... Men legg gjerne ut bilder av tattOOOOOene deres;) kan da brukes som advarsler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#741 Skrevet Mars 10, 2010 hehe i gamle dager når jeg tok vasket jeg med vanlig grønnsåpe fra såpelageret til mor;) Da har jeg i så fall en nødløsning:o Når det er sagt, så tror jeg at jeg først skal komme meg gjennom de neste dagene med "visdomssmerter":p De tenna er noe dritt! Kommer de aldri ut eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#742 Skrevet Mars 11, 2010 de må da opereres ut hvis ikke det er plass til dem:) frua har akkurat tatt begge nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#743 Skrevet Mars 11, 2010 advarsel til dere tullinger fra en annen tulling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#744 Skrevet Mars 11, 2010 de må da opereres ut hvis ikke det er plass til dem:) frua har akkurat tatt begge nå... Vet det er mange som må operere de ut, men har hørt det er helt forferdelig! (men så går det over da ) Var en tur innom en tannlege, og fikk de til å se på den. Så han synes det så greit ut med plass. Men hjelper ikke så mye når det verker til de grader og verken paracet eller ibux hjelper mer enn 1 time av gangen:confused: Blir vel en laaang helg da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#745 Skrevet Mars 11, 2010 Saver du bilen din eller Stian? Men du kenneth, hiv ut bilder av din da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#746 Skrevet Mars 11, 2010 Saver du bilen din eller Stian? Men du kenneth, hiv ut bilder av din da;) savner den gamle likte bøllestilen på den gitt ....... menne nå er senk bestilt til den nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#747 Skrevet Mars 11, 2010 Dette liker vi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#748 Skrevet Mars 11, 2010 samme som kjerringa fikk beskjed om. Men hu forlangte de ut for det kom å gikk hele tiden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#749 Skrevet Mars 11, 2010 samme som kjerringa fikk beskjed om. Men hu forlangte de ut for det kom å gikk hele tiden.... Snakka med helsesekretæren hos gamle tannlegen min, og hu sa det så ut som den vokste skeivt. Så går det ikke over i løpet av noen dager, så er det nok litt lurt å ta nye bilder:) Men hun sa også at det gjør forferdelig vondt hvis det danner seg bakterier nedi "gropa" Har heldigvis fått noen paragin forte, så får håpe de hjelper mer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#750 Skrevet Mars 11, 2010 nå vet ikke jeg men tror det var 4 mnd ventetid der kjerringa tok de.. var en i brevik.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...